کد خبر: ۱۱۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۶

تقاص می گیریم

آمریکایی‌ها باید بدانند با بازیافت زباله‌های فراری ضد انقلاب که اکنون دوران پیری، فرتوتی و پوسیدگی را می گذرانند، نمی‌توانند دنبال معرکه‌گیری نرم باشند. آمریکایی‌ها خوب می‌دانند این رجزخوانی نیست و به زودی این پاسخ را دریافت خواهند کرد!

به گزارش شیرازه، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت:  تحلیل جامع مقام معظم رهبری از دیوانه ‌بازی ‌های ترامپ و ضد انقلاب در سالروز 9 دی امسال، مخاطب را از هر گونه روشنگری در باره این پدیده بی نیاز  می کند.

اینکه حوادث اخیر یک «پاتک» دشمن در پاسخ به «تک» ‌های انقلاب است، همچون چراغی ابعاد مسئله را روشن ‌تر می کند.رهبر معظم انقلاب از مردم ایران به خاطر دفع این پاتک با تعابیری نو تشکر کردند و ملت را بصیر ، زمان ‌شناس، لحظه شناس، با همت، رشید و وفادار توصیف نمودند و نکته مهم در بیان ایشان این بود که این ماجرا به دفع پاتک دشمن ختم نمی شود و صریح فرمودند: «آمریکا منتظر ضربه ما باشد و خسارت‌ های وارده، بی ‌تقاص و دیوانه ‌بازی ‌های ترامپ، بی ‌جواب نمی ماند.»بدون شک آنها که در این لات بازی ‌های نرم دخیل بودند، مجازات می شوند. آمریکا و شرکای منطقه ‌ای آنان باید منتظر «تک» انقلاب اسلامی باشند.
آمریکایی ‌ها باید بدانند با بازیافت زباله ‌های فراری ضد انقلاب که اکنون دوران پیری، فرتوتی و پوسیدگی را می گذرانند، نمی توانند دنبال معرکه‌گیری نرم باشند. آمریکایی ‌ها خوب می دانند این رجزخوانی نیست و به زودی این پاسخ را دریافت خواهند کرد! سرویس‌های سیا، موساد و «ام آی 6» باید بدانند سلطنت طلب‌ ها اگر توان ‌آشوب داشتند زور خود را در تظاهرات میلیونی ملت ایران در سال ‌های 56 و 57 می زدند و نمی گذاشتند رژیم دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی در ایران ساقط شود. آمریکایی‌ ها، صهیونیست ‌ها و انگلیسی ‌ها باید می فهمیدند اگر منافقین حال جنگیدن داشتند، توانایی خود را در دهه 60 نشان می دادند و ترورها و جنایات آنها در حق ملت ایران جواب می داد. بازیافت آنها در آخور رژیم ‌های خرپول منطقه معلوم کرد چقدر توان آشوب دارند.
اینکه در این روزها ملت ایران به کرّات در برخی شهرها به میدان آمدند و شرارت دشمن را محکوم کردند و در یک مانور میلیونی، آمادگی خود را برای تنبیه اشرار نشان دادند، سطح هوشیاری و بصیرت نسل سوم و چهارم انقلاب را به روشنی واتاب داد.آمریکایی‌ها روی مالباختگان موسسات مالی و اعتباری و نیز گرانی و تورم و رکودی که  خودشان با تشدید تحریم ‌ها آن را به ملت ایران تحمیل کرده اند، حساب کرده بودند.

اروپایی ‌ها آنها را نصیحت کردند که به این مسائل دلگرم نباشند اما آنها طمع کرده و وارد قمار سوم نبرد نرم علیه ایران شدند و اروپایی ‌ها اول وارد حمایت از اشرار نشدند اما دیدند کار از کار گذشته، آنها هم احمقانه وارد ماجرا شدند. امروز پس از قیام شکوهمند ملت بصیر ایران، آمریکایی ‌ها خود را یک «مالباخته سیاسی» می دانند و پروژه خود را لو رفته و مفصل‌ بندی آشوب را متلاشی می بینند و هراسناک باید منتظر «تک» انقلاب بمانند.

امروز آمریکا در اثر بر باد رفتن آرزوی آشوب در ایران، آبرویی برایش باقی نمانده است به ویژه پس از آنکه  در شورای امنیت و نیز مجمع عمومی سازمان ملل در مورد قدس پاسخ دندان شکن گرفت و مزه بایکوت سیاسی از جامعه جهانی را چشید، در طرح مسئله آشوب‌ های ایران در شورای امنیت هم شکست خورد و رسوایی خود را در کنج انزوای سیاسی دوباره تجربه کرد.آمریکایی‌ ها باید بدانند پروژه دیوانه ‌بازی در آوردن، شکست خورده است و عقلای عالم طریق برخورد با دیوانه را می دانند. امروز دو کره فارغ از دوری و نزدیکی به آمریکا نشسته اند مشکلات روابط دو کشور و یک ملت را حل می کنند. کره شمالی با تکیه بر زرادخانه اتمی خود اعتنایی به تهدیدات آمریکا ندارد و بارها به واشنگتن پیام داده است که اگر بنا به دیوانه ‌بازی باشد، چیزی از آمریکا باقی نخواهد ماند! سیا، پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا پس از شکست مفتضحانه اخیر آشوب در ایران، حتماً جمع‌ بندی خواهند داشت. شاید به این جمع بندی برسند که فریب قارون ‌های ریاض را خورده و عوامل و عناصر خود را در تهران زودتر از موعد لو داده و به عبارتی آنها را سوخت کرده اند. اکنون سه نقطه باید منتظر پاسخ ایران باشد؛ 
1- واشنگتن 2- تل آویو 3- ریاض. 
نوزاد آشوب و شرارت آمریکایی ‌ها سقط شده است، فقط بی آبرویی آن برای استکبار جهانی مانده است. استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا باید منتظر «تک» بعدی انقلاب با یاری خداوند بماند؛ «بنصرالله ینصر من یشاء و هوالعزیز الرحیم وعدالله لایخلف الله وعده و لکن اکثر الناس لایعلمون» (سوره روم، آیات 5 و 6)

نظرات بینندگان