کد خبر: ۱۱۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۶
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس:

برخی از سیاسیون، غارت‌گر دین و دنیای مردم هستند/ بسیج رسانه باید جلوی غارتگری‌ سیاسیون را بگیرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: برخی از سیاسیون، غارت‌گر دین و دنیای مردم هستند، بسیج رسانه باید جلوی این غارتگری‌ها را بگیرد و مطالبات اصحاب رسانه نباید تنها به جزئیات خلاصه شود به‌طوری‌که مطالبه اصلی به دست فراموشی سپرده شود.
برخی از سیاسیون، غارت‌گر دین و دنیای مردم هستند/ بسیج رسانه باید جلوی غارتگری‌ سیاسیون را بگیرد
به گزارش شیرازه، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در جمع تعدادی از فعالان رسانه‌ای فارس که به مناسبت روز بسیج رسانه گرد هم آمده بودند به ارائه توضیحاتی درخصوص چگونگی تداوم انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته تاکنون پرداخت.

سرهنگ سعید کوشکی تبیین مسیر انقلاب برای جامعه را از وظایف رسانه عنوان کرد و با اشاره به ویژگی های یک خبرنگار بسیجی، اظهار داشت: بسیجی مردم‌دار و امانت‌دار است، امام راحل با این ویژگی‌ها از حوادث گوناگون عبور کرد و حماسه 9 دی نیز با همین ویژگی ثبت شد.

وی درخصوص دشمنی مخالفان انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن هر لحظه ای که احساس خطر کند بر علیه ما بر می خیزد چنانکه نمونه آن را طی حوادث اخیر در ایران دیدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ملت ایران به واسطه ارزش‌های اسلامی و خدایی که دارند روز به روز در حال پیشرفت هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همواره از حمایت الهی برخوردار بوده است؛ این حمایت باعث شده که انقلاب شکست ناپذیر باشد اما این موضوع تا زمانی است که پشتیبان دین خدا باشد.

برخی از سیاسیون، غارت‌گر دین و دنیای مردم هستند
کوشکی با بیان اینکه عملکردها باید منطبق با شعارها باشد، افزود: سمت و سوق مطالبات رسانه ها باید خدمتگزاری مسئولان به مردم در مسیر انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: برخی از سیاسیون، غارت‌گر دین و دنیای مردم هستند، بسیج رسانه باید جلوی این غارتگری‌ها را بگیرد و مطالبات اصحاب رسانه نباید تنها به جزئیات خلاصه شود؛ به‌طوری‌که مطالبه اصلی به دست فراموشی سپرده شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مطالبه‌گری رهبر انقلاب از مسئولان مسائل اقتصادی است؛ از رسانه‌ها انتظار می رود همواره به روز و صاحب سبک باشند و نسبت به موضوع مطالبه‌گری و همچنین هدایت‌گری مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

کوشکی خطاب به مسئولان بسیج رسانه گفت: این سازمان باید جریان خود را تبیین کند و بداند که جریان ساز چه عملیات رسانه‌ای است و در صورت جریان‌سازی، افراد زیادی با شما همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رسانه بیان کرد: رسانه ویژگی‌هایی دارد که از جمله آنها هویت‌بخشی و هویت‌زدایی است یعنی چیزی را از انسان می‌گیرد و چیزی به آن می‌دهد اکنون در تهاجم فرهنگی نیز این امر توسط ماهواره‌ها انجام می‌شود.

در اغتشاشات اخیر برخی از روزنامه ها با تیترهای خود مردم را تحریک می کردند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اظهار اینکه رسانه‌ها هم می‌توانند عامل انسجام ملی باشند و هم سبب فروپاشی آن، خاطرنشان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر دیدیم که برخی از روزنامه‌ها با تیترهای خود مردم را تحریک می‌کردند.

کوشکی تاثیرگزاری رسانه را منوط به حضور در بطن حادثه عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها در جریان اخیر به اصطلاح خود را به کوچه علی چپ زدند در صورتی که حرکت خنثی نباید در رسانه دیده شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک بسیجی، تصریح کرد: بسیجی باید حقیقت‌جو، حقیقت بین، حقیقت شنو، حقیقت گو و حقیقت نگار باشد؛ بسیجی شجاع است و در گفتن هم حرف خود را می‌زند اما باید مراقب باشد که جوسازی نشود.

کوشکی بیان کرد: رسانه‌ها باید توجه کنند که درگیر مطالبات جزئی نشوند؛ مطالبه اصلی، حرکت و عملکرد مسئولان در مسیر انقلاب اسلامی است.

هدایتگری، بیان مطالبات، مورد اعتماد و وثوق بودن، به روز بودن و به موقع حرکت کردن تعدادی از انتظاراتی هستند که معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر به بیان آنها پرداخت.

کوشکی با بیان اینکه نباید از دشمن غافل باشیم حتی در مواقع پیروزی؛ اظهار داشت: نظام اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم در سال 57 آمریکا را از ایران و در سال 96 از منطقه خارج کرد.

وی علت اصلی عدم موفقیت آمریکا در منحرف کردن مسیر انقلاب را عدم شناخت درست او از مردم و دین دانست و با اشاره به نقش مردم در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی، افزود: سخت‌ترین کار همراه کردن مردم است که هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری انجام دادند و نقش مردم در انقلاب اسلامی و پیروزی‌هایش انکارنشدنی است.
نظرات بینندگان