کد خبر: ۱۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۶

دامداری های زرقان گازدار خواهند شد

طی درخواست دامداران زرقانی بخشدار زرقان با آنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شیرازه، به دعوت تعاونی دامداران شهرزرقان در محل مسجدفاطمه الزهرا(س) نشست صمیمانه ای بین  بخشدار زرقان و دامداران شکل گرفت.

مسائل و مشکلات این عزیزان از سوی چند نماینده دامداران ازجمله گازرسانی،نیروی کار،مسائل بهداشتی و… مطرح شد.



فرشادکوشا با اشاره به  خدمات این قشر زحمتکش به جامعه گفت:در حل مسائل و مشکلات شما عزیزان هرقدمی در چهارچوب قانون نیاز باشد بر میداریم.با توجه به نوع خدمات رسانی شما که از جمله موارد اشتغال پایدار است ،به نمایندگی از دولت تدبیروامید همه جانبه مساعدت لازم را به عمل خواهیم آورد.

بخشدار زرقان در باب مشکل گازرسانی به منطقه حسین آباد زرقان عنوان کرد:پیشنهاد میکنم دامداران محترم در غالب کمسیون ماده ۱۰۰ از طریق شهرداری نسبت به اخذ پروانه ساخت و پایان کار اقدام نمایند لیکن اگر نظر مساعد معارضین زمین های بین تفکیکی کاظمی تا حسین آباد توسط تعاونی دامداران مرتفع گردد با هماهنگی اداره گاز وشورای اسلامی شهرزرقان و شورای اسلامی بخش نسبت به انتقال شبکه گازرسانی به آن منطقه اقدام خواهد شد.

وی در خصوص نیروی کار به کارگرفته شده توسط دامداری ها هم افزود:امنیت شهروندی مهمترین اصل برای ما خواهد بود لذا اتباع بیگانه ای که اشتغال هر فرد ایرانی را اشغال کرده باشد باید ساماندهی شده و دامداران عزیز نیز نسبت به معرفی نیروهای اتباع بیگانه به کار گرفته در دامداری خود به قسمت سیاسی،امنیتی بخشداری اقدام نمایند که اشتغال پایدار در سایه امنیت لازم ادامه یابد.بحث امنیت شهروندان خط قرمز ماست که تحت هیچ شرایطی از آن عدول نخواهیم کرد.

گفتنی است ۴۰۰ واحد دامداری در شهر زرقان مشغول به فعالیت است که با ایجاد اشتغال تقریبی ۱۵۰۰ نفری ۱۵ درصد سهم شیر استان ر ا به خود اختصاص داده است.

منبع:  زرقان ما

برچسب ها: زرقان ، دامداری ، بخشدار
نظرات بینندگان