کد خبر: ۱۱۸۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
طرح ملی-استانی الحاق به دریا به کجا رسید؟

الحاق فارس به دریا و آزمون صداقت نماینده لامرد و مهر!

با پیگیری های صورت گرفته در خصوص الحاق نزد مسئولان مربوطه، پاسخ آنها این بود که: کسانی باید پاسخگو باشند که با برپایی جشن نابهنگام و پخش تراکت، حساسیت مسئولان هرمزگان را برانگیختند.

به گزارش شیرازه،  با پیگیری های صورت گرفته در خصوص الحاق نزد مسئولان مربوطه، پاسخ آنها این بود که: کسانی باید پاسخگو باشند که با برپایی جشن نابهنگام و پخش تراکت، حساسیت مسئولان هرمزگان را برانگیختند و با حضور و اقدام نسنجیده در منطقه الحاقی باعث برخورد افرادی با آنان شدند و الحاق را با حاشیه مواجه ساخته و یک طرح ملی – استانی را دچار مشکل و چالش کردند و باعث خسارت برای کل استان فارس شدند."


اشتباه نکنید این سخنان نمایندگان و استاندار هتاک سابق هرمزگان نیست، بلکه سخنان دکتر سید محسن علوی نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بود که قرار است مطالبات مردم را پیگیری کند. 

در صداقت! سید محسن علوی همین بس که کمتر از یکسال پیش در بهمن ۹۵ و قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در یک میتینگ سیاسی، اینچنین به مردم وعده داد که چنانچه می خواهید الحاق انجام شود باید دولت روحانی دوباره رای بیاورد و بعد از انتخابات الحاق انجام خواهد شد؛

" تا انتخابات ریاست جمهوری هیچ اتفاقی نمی افتد، الحاق به دریا را نباید کوچک کنیم ملی است، حساسیت ایجاد کردیم و کار گره خورد و حالا بازشدنش کار دارد که اگر دولت فعلی در دولت آینده هم حضور داشت به نتیجه خواهیم رساند."  ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
  

از آنجایی که تاکنون هر سوال و یا درخواستی که از طرف مردم، از جناب دکتر علوی مطرح کرده ایم بی پاسخ مانده و یا ارجاع به مقامات قضایی و امنیتی، تحت عنوان اقدام علیه امنیت عمومی، داده شده اینبار حرف هایمان را به خود مردم می گوییم:

مردم عزیز مگر خود ایشان در بهمن ماه سال قبل اظهار نداشتند که الحاق بعد از انتخابات ریاست جمهوری به نتیجه می رسد و قبل از انتخابات چون دولت نمی خواهد رای هرمزگانی ها بپرد، کاری انجام نمی دهد، پس چرا اکنون این سخنان را می گویند؟ ما باید چه چیزی را باور کنیم؟

مردم عزیز چرا آقای دکتر علوی نگفته نزد کدام مسئول پیگیری کرده است؟ کدام مسئول گفته علت عدم اجرای مصوبه شورای امنیت و تاییدیه رهبری، پخش تراکت می باشد؟

چرا آقای علوی نمی گوید کدام نهاد مسئول آماده سازی زیرساخت ها و اجرای الحاق بوده است؟چرا آقای علوی نمی گوید که وزارت کشور رسما نامه انجام الحاق را چند سال قبل به هر دو استانداری ارسال کرده و استانداری هرمزگان از طریق آن نامه ها مطلع شد و نه #جشن های لامرد؟!

بگذارید یک‌سوال مهم‌تر داشته باشیم؛ بجز از زبان آقای علوی از زبان چه کسی شنیده اید که الحاق با یک جشن خراب شده است؟

لازم است به نماینده محترم یادآوری کنیم که الحاق موضوعی نیست که بتوان با آن سیاسی برخورد کرد و امروز همه چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به حق آنرا مطالبه می کنند و هیچ مسئولی نمی تواند به بهانه های واهی از اجرای آن سر باز زند.

 یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که یکی از اعضای هسته مرکزی شورای مشورتی اصلاح طلبان که مهری نیز می باشد قبلا در مصاحبه ای با یک خبرنگار که فایل صوتی آن در اختیار لامرود قرار گرفت، گفته بود: بنده میثاق نامه شورای مشورتی(همان میثاق نامه ای که سید محسن علوی امضا کرد) را هم خوانده ام، هم شنیده ام، هم دیده ام، هم حضور داشتم و هم امضاء کرده ام، تاکید می کند: بنده خودم عضو این شورا هستم و اتفاقا از اعضای هسته مرکزی شورای اصلاح طلبان هستم و هنگام تنظیم این میثاق نامه حضور داشتم و بعد هم میثاق نامه را در جمع خوانده اند.

وی در خصوص بندهایی که در این میثاق نامه آمده اشاره می کند: یکی از موارد قید شده، بحث الحاق استان فارس به خلیج فارس است که در این میثاق نامه مطرح شده است که الحاق باید با توجه به وضعیت روستاهای الحاقی و اینکه روبروی کدام شهرستان هستند، انجام پذیرد؟ یعنی عدالت رعایت شود، و اگر واقعا این روستاها مقابل شهرستان مهر هستند، باید جزو شهرستان مهر شوند و شهرستان مهر نقطه اتصال فارس به دریا شود و ساحلی شود.

منبع: لامرود
برچسب ها: لامرد ، فارس ، دریا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶
0
باباجان بسه