کد خبر: ۱۱۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل فجرسپاسی:

مسوولین استانی به تعهداتشان عمل نمیکنند/ وعده های زمان انتخابات را فراموش کرده اند

رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجرشهید سپاسی با انتقاد از شرایط مالی باشگاه بیان داشت: این درست نیست که برخی مسوولین زمان انتخابات وعده بدهند و بعد که انتخاب شدند حتی جواب تلفن ما را ندهند.

به گزارش شیرازه رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه را با یک میلیارد و هفتصد میلیون بدهی و تیمی که در شرایط جدولی از نظر همگان سقوط کرده بود و در انتهای جدول لیگ یک قرار داشت تحویل گرفتیم. کار بسیار سختی پیش رو داشتیم و تمام بازیکنان اصلی تیم را از دست داده بودیم، به هر حال لطف خداوند شامل حال باشگاه فجرشهید سپاسی شد تا این تیم پر طرفدار در لیگ یک باقی بماند.

وی افزود: در شروع لیگ امسال نیز با شناخت کافی که از آقای کلانتری داشتیم وی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم و تا پایان نیم فصل نخست لیگ یک با اختلاف اندکی از رقبا در رده هفتم جدول قرار گرفته ایم در حالی که این تیم سال قبل در همین مقطع در انتهای جدول رده بندی مسابقات قرار داشت. ارکان اصلی هر باشگاه شامل ساختار مدیریتی، کادر فنی، هواداران و منابع مالی است. در واقع مهمترین رکن هر باشگاه منابع مالی آن است. هر چقدر هم ارکان دیگر قوی و مستحکم باشند ولی در نبود منابع مالی کافی باشگاه راه به جایی نخواهد برد.

فلاح ادامه داد: در زمان استانداری افشانی کمک های مالی خوبی به باشگاه فجرشهید سپاسی صورت گرفت ولی در زمان استاندار فعلی هیچ گونه کمکی به باشگاه نشده است و آنها به هیچ کدام از تعهداتشان نیز عمل نکرده اند. تاکنون 5 بار با دفتر استاندار تماس گرفته ایم ولی پاسخی به ما داده نشده است.

در واقع در تقسیم امکانات در کشور رعایت انصاف و عدالت صورت نمی گیرد، برخی از همین تیم های لیگ یکی بودجه های میلیاردی از دولت دریافت می کنند و بعد نوبت به باشگاه فجرشهید سپاسی که می شود میگویند منع قانونی دارد. از مسوولین استانی میخواهیم اگر به باشگاه کمکی نمیکنند لطفا ساز آنرا نیز نزنند. برخی دوستان موقعی که میخواهند نماینده یا استاندار شوند قول های فراوانی می دهند ولی متاسفانه بعدا فراموش می کنند.

فلاح همچنین درباره برخی حاشیه سازی ها برای باشگاه فجرشهید سپاسی بیان داشت: برخی سعی کردند با شکایت در فدراسیون فوتبال، چوب لای چرخ تیم بگذارند. بهتر بود قبل از اینکه بخواهند به فدراسیون شکایت کنند ما را در جریان بدهی ها می گذاشتند تا آبروی این باشگاه 37 ساله حفظ شود. قرارداد هایی در گذشته با برخی از بازیکنان تیم بسته بودند که در حد این باشگاه نبودند و ای کاش به تعهدات خود عمل می کردند تا هم اینک ما پاسخگوی بدهی ها نباشیم.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز همچنین از شورای اسلامی دوره چهارم شیراز انتقاد کرد و گفت: شورای قبلی مصوبه ای را به تصویب رساند که به تیم فجر کمک شود که این امر محقق نشد و تنها از بودجه مصوب که حدود 300 میلیون تومان بود مبلغ 10 میلیون تومان پرداخت شد که این مبلغ هزینه یک سفر هم نمی شود.

وی افزود: این درست نیست که زمان انتخابات وعده بدهند و بعد که انتخاب شدند حتی جواب تلفن ما را ندهند.

نظرات بینندگان