کد خبر: ۱۱۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
بازدید مدیر ستاد نماز استان فارس از پالایشگاه گاز پارسیان مُهـر:

اقدامات فرهنگی پالایشگاه گاز پارسیان بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است

حجت‌الاسلام سقاچی قائم‌مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: اقدامات فرهنگی پالایشگاه گاز پارسیان را بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است و این حجم از فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ، نماز و قرآن به‌جرئت باعث افتخار وزارت نفت و کشور است .

به گزارش شیرازه،  سید حسین ذوالانوار مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس با هیئتی همراه از پالایشگاه گاز پارسیان بازدید کرد.

در این بازدید که حجت‌الاسلام سقاچی قائم‌مقام ستاد اقامه نماز استان، حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه و حجت‌الاسلام تقوی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مُهـر حضور داشت، مهندس ابدالی دهدزی مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اقدامات ستاد اقامه نماز پالایشگاه پرداخت و دستاوردهای درخشان پالایشگاه در خصوص فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی را بیان نمود.

وی در ادامه به اقدامات و فعالیت‌های متقابل انجام‌شده جهت همکاری و همیاری با ادارات مرتبط شهرستان مُهـر اشاره کرد و افزود: پالایشگاه گاز پارسیان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات بسیاری را در جهت اشاعه فرهنگ نماز و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان انجام داده است.

در این جلسه ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس ضمن ابراز خرسندی از حضور در پالایشگاه پارسیان و دیدار نزدیک با کارکنان تلاشگر این واحد بزرگ صنعتی گفت: فعالیت شما در پالایشگاه پارسیان و در جهت تولید گاز در شرایط سخت آب و هوایی و دور از خانواده بسیار ارزشمند است.

وی افزود، کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان به‌عنوان عضوی از وزارت نفت باایمان، همت و تلاش جهاد گونه و با صبر و بصیرت توانسته‌اند دوران تحریم‌های ظالمانه را با سربلندی پشت سر گذاشته و باعث اعتلای نام کشور اسلامی‌مان در جهان شوند.

وی در پایان ضمن اشاره به گزارش ارائه‌شده، اقدامات فرهنگی پالایشگاه گاز پارسیان را بسیار ارزنده و قابل‌تقدیر توصیف کرد و افزود: این حجم از فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ، نماز و قرآن به‌جرئت باعث افتخار وزارت نفت و کشور است و امیدواریم باایمان، توکل و همیاری مدیرعامل ارزشی و کلیه کارکنان مؤمن و خداجوی پالایشگاه پارسیان، شاهد موفقیت‌های آینده این پالایشگاه باشیم.

منبع:   عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، ستاد ، نماز جمعه ، پارسیان
نظرات بینندگان