کد خبر: ۱۱۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۶
مسئول کانون رهپویان وصال:

دادگاه در مورد دلایل محکومیت چهار جوان عدالتخواه شیرازی شفاف سازی کند

حجت الاسلام انجوی نژاد گفت: انتقادها نسبت به نماینده ولی فقیه در استان زیاد شده، آیت الله ایمانی نیز راضی به این حکم نیست.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام انجوی نژاد مسئول کانون رهپویان وصال در واکنش به حکم حبس تعزیری و محرومیت چهار نفر از از فعالین جنبش عدالت خواهی شیراز گفت: در این ماجرا دو نکته حائز اهمیت است. اول اینکه کسی که در حوزه عدالت خواهی فعالیت می کند نباید توقع داشته باشد که اگر کارش به قوه قضاییه کشید بگوید چرا به قوه قضاییه احضار شدیم که این توقع نابجایی است! دومین نکته هم این است که بعد از شرکت در دادگاه همه نهادهای ارزشی و غیر ارزشی علت صدور حکم این چهار جوان را انتقاد نسبت به هزینه تبلیغات نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان عنوان کردند.

دادگاه در مورد دلایل محکومیت چهار جوان عدالتخواه شیرازی شفاف سازی کندانجوی نژاد با اشاره به اینکه دادگاه اعلام می کند که موضوع پرونده محرمانه است گفت: انتقادها نسبت به نماینده ولی فقیه در استان زیاد شده، آیت الله ایمانی نیز راضی به این حکم نیست. اما مسئولان دادگاه باید جهت اعاده حیثیت نماینده ولی فقیه در استان فارس، شفاف سازی کند و لازم است دادگاه ریز حکم را بیان کند.

گفتنی است هفته گذشته چهار فعال جنبش عدالتخواه شیرازی به جرم تشویش اذهان عمومی به سه ماه حبس تعزیری ( دو سال معلق) و 5 سال ممنوعیت فعالیت سیاسی محکوم شده اند.
نظرات بینندگان