کد خبر: ۱۱۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۶

ارسال 1754 طرح گردشگری اشتغال زایی در فارس به اداره کار استان

معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی فارس از معرفی 2104 نفراز متقاضیان تسهیلات ایجاد طرح گردشگری در شهرها و روستاهای استان فارس به اداره کار خبرداد.
به گزارش شیرازه، جمشید معینی  معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی فارس از  معرفی 2104 نفراز متقاضیان تسهیلات  ایجاد طرح گردشگری در شهرها و روستاهای استان فارس به اداره کار خبر داد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است با حمایت از متقاضیان طرحهای گردشگری استان تا پایان سال شاهد پیشرفت فیزیکی و راه‌اندازی بخشی از پروژه های گردشگری در استان باشیم.

وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات به متقاضیان احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی واحدهای گردشگری صورت می پذیرد و در این راستا بر اساس فراخوان بخش گردشگری و سرمایه گذاری 350 طرح از  شهر شیراز و دیگر شهرستان های استان با جمعیت بالای ده هزار نفر  اعلام و به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.

معینی ادامه داد: همچنین  درحمایت از طرح های گردشگری اشتغال زا در روستاها و شهرهای کمتر از ده هزار نفر جمعیت تاکنون 1754 طرح تکمیل و  به اداره کار ارسال  شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پیش بینی میزان تسهیلات پرداختی این طرح ها بیش از 500 میلیارد تومان  برآورد می شود.

بنا بر این گزارش متقاضیان ایجاد طرح های گردشگری برای اطلاع بیشتر ازطرح مذکور  می توانند آیین نامه های مربوطه را در سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، به آدرس WWW.FARSCHTO.IR  بخش معاونت سرمایه گذاری، قسمت آیین نامه ها و قوانین اجرایی مشاهده نمایند.

نظرات بینندگان