کد خبر: ۱۱۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۶

متخلفین دربی شهر نورآباد محروم خواهند شد

رضایی دلایل این حاشیه ها را وجود حساسیت های فوتبالی و بویژه شهر آوردها خواند و ثانیا آن را به دلایل نقل و انتقالات نیم فصل ارتباط داد.

به گزارش شیرازه، در هفته ی سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس  روز جمعه دیدار تیمهای همشهری امیرکبیر و شریف بتن ( لیدوما) با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. در دقایق پایانی مسابقه درگیری چند بازیکن و رفتار ناشایست تعدادی تماشاگر صحنه های نازیبایی را به وجود آورد.

برخی ها در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که یکی از تماشاگران حتی اقدام به تهدید دیگر تماشاگران کرده است اما مجید رضایی مسئول هیئت فوتبال ممسنی در گفتگو با خبرنگار ما با رد این مساله گفت: در دقایق پایانی بازی برخی هیجانات درون زمین باعث شد تا حاشیه ها به تماشاگران نیز کشیده شود و  یکی از تماشاگران برای چند لحظه اقدام به کار ناشایستی کرد  اما برادر همان فرد فورا با او برخورد کرد.

وی افزود: ما 12 هفته مسابقه در استادیوم شهید لشکری برگزار کرده ایم و تا کنون مشکلی وجود نداشته است اما در این بازی برخی از رفتارهای بازیکنان و مربیان باعث شد تا حاشیه ها به درون تماشاگران کشیده شود و مطمئنا پس از بررسی محرومیت هایی برای این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

رضایی دلایل این حاشیه ها  را وجود حساسیت های فوتبالی و بویژه شهر آوردها خواند و ثانیا آن را به دلایل نقل و انتقالات نیم فصل ارتباط داد.

وی در خصوص این مطلب که گفته می شود مسابقه بدون حضور ماموران نیروی انتظامی برگزار شده است نیز واکنش نشان داد و گفت: حدود 6 نفر از پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی در استادیوم حاضر بودند و همکاری لازم را داشتند

منبع: نورآنلاین

پایان گزارش

برچسب ها: نور اباد ، فارس ، فوتبال
نظرات بینندگان