کد خبر: ۱۱۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر:

دشمنان انقلاب در فتنه اخیر قصد داشتند محموله‌های سلاح وارد کشور کنند

فرمانده سپاه فجر گفت: ایجاد اجتماعات خیابانی و کشته سازی در سراسر کشور یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه اخیر بود که در همین راستا قصد داشتند محموله‌های سلاح را از برخی استان‌های مرزی وارد کشور کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار سید هاشم غیاثی در آئین تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید بازرسی سپاه فجر استان فارس با تجلیل از تلاش‌های نیروهای انتظامی، بسیج و نهادهای اطلاعاتی در راستای مقابله با فتنه 96، اظهار داشت: توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی همچنان ادامه خواهند داشت بنابراین باید آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی حفظ کرده و ارتقاء دهیم.

وی بابیان اینکه پیش‌بینی و پیشگیری یک اصل مهم در مقابله مؤثر با رخداد فتنه است، گفت: فتنه 96 دارای تفاوت‌های اساسی با فتنه‌های پیش از آن در سال‌های 78 و 88 بود که باید توسط کارشناسان تحلیل شوند.

فرمانده سپاه فجر بابیان اینکه سپاه و بسیج بر اساس قانون و مطالبات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) حافظ انقلاب اسلامی هستند، گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال استفاده از خلأهای موجود در کشور باهدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی است بنابراین نباید اجازه دهیم بین مردم و حاکمیت اسلامی فاصله ایجاد شود.

وی بابیان اینکه حضور انقلابی و با بصیرت مردم درصحنه دفاع از انقلاب اسلامی موجب شکست طرح فتنه 96 شد، گفت: ایجاد اجتماعات خیابانی و کشته سازی در سراسر کشور یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه اخیر بود که در همین راستا قصد داشتند محموله‌های سلاح را از برخی استان‌های مرزی وارد کشور کنند.

غیاثی ادامه داد: در فتنه 96 شاهد انسجام و تشکیل یک زنجیره متحد در محور دشمنان انقلاب اسلامی نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین و عناصر داخلی با حمایت مالی یکی از کشورها بودیم که در فتنه‌های پیشین این سطح از انسجام سابقه نداشت.

وی بابیان اینکه  توفیق بزرگ در شکست تمام زنجیره دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه 96 دارای پیامدهای ارزشمندی برای ایران اسلامی است، گفت: شکست فتنه 96 به جهانیان نشان داد انقلاب اسلامی پس از پیروزی در نبردهای فرامرزیِ منطقه دارای استحکام درونی نیز هست و ملت با بصیرت ایران درصحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه فجر در بخش دیگری از صحبت‌هایش بابیان اینکه " پروژه مأیوس سازی " محور تلاش‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: تبلیغات رسانه‌ای و عملیات روانی در راستای ایجاد نارضایتی در مردم نسبت به‌نظام اسلامی و مخدوش کردن اُمید جوانان نسبت به آینده انقلاب اسلامی هدف اصلی پروژه مأیوس سازی است که در بستر فضای مجازی از طریق بزرگنمایی اتفاقات و شایعه‌سازی دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت توجه دولت به مطالبات اقتصادی مردم و تلاش مسئولان برای تحقق وعده‌ها، خاطرنشان کرد: سران آمریکا طِی ماه‌های گذشته بارها اعلام کرده‌اند هدف اصلی آن‌ها حمایت از عناصر داخلی برای تغییر نظام سیاسی ایران است.

غیاثی بابیان اینکه معاونت بازرسی یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار مجموعه فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه فجر استان فارس یک سپاه انقلابی، جوان و فعال در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است و انتصابات در این نهاد بر محور استمرار حرکت انقلابی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص صورت می‌گیرند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار سید علی خادم تجلیل و سرهنگ پاسدار علی‌محمد محمدی به‌عنوان معاون جدید بازرسی سپاه فجر معرفی شد.
نظرات بینندگان