کد خبر: ۱۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰

قدرداني جوانان بحريني از مواضع رهبر معظم انقلاب

جوانان انقلابي بحرين در بيانيه اي اعلام كردند: مواضع و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرهمی بر زخم‏های مردم بحرین است و جوانان، زنان و مردان قهرمان بحرینی‏ را به ادامه انقلابشان سوق می‏دهد.

به نقل از العالم، جوانان انقلابي بحرين با صدور بيانيه اي از مواضع حكيمانه رهبر معظم انقلاب تقدير و تشكر كردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: یک هفته پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی ايران در سالگرد ارتحال امام خميني (رضوان الله تعالى عليه) از مظلوميت مردم بحرين سخن گفتند، و آن را مظلوميتی دارای ابعاد متعدد توصیف کردند.
گروه یاران انقلاب 14 فوریه بحرين با قدردانی و تشکر دوباره از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به خاطر اهتمام و پشتیبانی کامل و صريحشان از انقلاب‏های عربي و اسلامي؛ پرداختن جدی و عمیق رهبری به مسئله بیداری اسلامی و ارشاد و تشویق ملت‏های عربي را ارزشمند دانست.
در این بیانیه تاکید شده است است: مواضع و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرهمی بر زخم‏های مردم بحرین است و جوانان و زنان و مردان قهرمان بحرینی‏ را به ادامه انقلابشان سوق می‏دهد؛ مردمی که از ایشان عزم، پایداری، ثابت‏قدمی را آموخته، و راه جهاد و مبارزه با ظالمان و مستبدان را پشت سر مرجعيت ديني شيعه دنبال می‏کنند.
گروه یاران انقلاب 14 فوریه تاکید کرده اند: مرجعیت دینی و سیاسی شیعه همواره در مقابل ظلم و استبداد داخلي و استكبار جهانی ایستاده، دردهای امت را تسکین داده، و افق‏های تعالی را برای آنان ترسیم نموده است؛ این مرجعيت ديني و سياسي در امام امت «سيد روح الله خميني (قدس سره الشريف)» تجلی یافت و پایه‏ها و مفاهیم آن با کتاب ولايت فقيه و نیز مواضع عملی امام خميني (ره) درباره اسرائيل مستحکم شد.
این بیانیه افزوده است: بدرستی که اینک راه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همان راه امام خميني (ره) است؛ یعنی همان راه انبياء و پیامبران، و راه قرآن كريم و پیامبر اكرم (محمد صلى الله عليه وآله وسلم) ؛ راهی که مؤسس جمهوري اسلامي آن را با نام اسلام ناب محمدی به مردم ايران و ملت‏های اسلامی و انقلابی شناساند، و آن را در مقابل اسلام آمريكایي قرار داد که در آل‏سعود، وهابيت و نظام‏های دیکتاتوری و مزدور ایالات متحده و استکبار جهانی در خاورمیانه متجلی است.
گروه یاران انقلاب 14 فوریه خاطرنشان کرده اند: آمریکا از روز اول که انقلاب‏ها در منطقه آغاز شده است جانب مزدوران خود و هم‏پیمانان مستبدش را گرفته است و تا آخرین لحظه ممکن از آنها دفاع می‏کند، و حتی زمانی که سپیده پیروزی در آسمان پدیدار می‏شود به سوی هم‏پیمانی با بقایای نظام‏های ظالم می‏رود؛ زیرا از این می‏ترسد که این انقلاب‏ها همانند انقلاب اسلامی ایران به پیروزی کامل برسند و طاغوت‏ها را ـ مانند نظام شاهنشاهی ایران ـ از ریشه نابود سازند.»
انتهاي پيام/25
نظرات بینندگان