کد خبر: ۱۱۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۶

نخستین بانوی استاد برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شد

عضو هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دکتر«زهرا امیرغفران» با تصویب هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نخستین بانوی استاد این دانشگاه، به رتبه استاد برتری ارتقا یافت.
به گزارش شیرازه، این موافقت در حیطه های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و مسوولیت های اجرایی، بر اساس آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صورت پذیرفته است.

مرتبه استاد برتری پس از ۱۰ سال از کسب رتبه استادی به اعضای شاخص هیات علمی دانشگاه اعطا می شود که در زمینه های علمی و آموزشی، انجام پژوهش های کاربردی و تربیت متخصصان مقاطع تحصیلات تکمیلی نقش شایسته ای ایفا می کنند.

هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا کنون به چهار استاد این دانشگاه به دلیل نقش برجسته علمی آنان، رتبه استاد برتری را اعطا کرده است که دکتر "زهرا امیر غفران"، پنجمین استاد و نخستین بانویی است که این مرتبه را کسب می کند.

او همچنین جوان ترین عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که به مرتبه استادی ارتقا یافت.

دکتر "محمدتقی آیت اللهی" عضو گروه آمار زیستی، دکتر "کامران باقری لنکرانی" عضو گروه داخلی، دکتر "عباسعلی قادری" عضو گروه ایمنی شناسی و دکتر "مهران کریمی" عضو گروه کودکان، پیش از این در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به رتبه استاد برتری ارتقا یافته اند.



نظرات بینندگان