کد خبر: ۱۱۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۶

یک هرمزگانی سکاندار بانک انصار در استان فارس شد

مصطفی معلمی اصالتا اهل شهرستان رودان استان هرمزگان است و پیش از این مدیریت شعب بانک انصار استان خراسان جنوبی را برعهده داشته است.
به گزارش شیرازه، آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شعب بانک انصار استان فارس برگزار شد.

قائم‌مقام بانک انصار در این آیین بابیان اینکه تمام موفقیت‌های این بانک مرهون هوشمندی و درایت کارکنان و مدیران این سازمان بزرگ است، گفت: شرایط برای پیشرفت و تعالی بانک انصار با توجه به برخورداری از دانش، فناوری و رویکردی علمی، مهیا است.
فروتن با قدردانی از زحمات غیاثوند مدیر سابق شعب بانک انصار استان فارس، مصطفی معلمی را به‌عنوان مدیریت جدید شعب این بانک در استان فارس معرفی کرد و افزود: مدیریت جدید این بانک به خواسته‌ها و نیازهای کارکنان آگاهی کامل دارد و تجربه چندین ساله ایشان در بانک برای تمام مدیران و کارکنان مغتنم است.
در ادامه این آیین ایرج شمسینی غیاثوند مدیریت پیشین بانک انصار استان فارس از تمام کارکنان و مدیران این بانک به دلیل همکاری‌هایشان در 15 ماه گذشته قدردانی کرد.
پایان‌بخش این مراسم ابلاغ حکم انتصاب مصطفی معلمی به‌عنوان مدیریت شعب استان فارس و اهدای لوح تقدیر هیئت‌مدیره بانک انصار به ایرج شمسینی غیاثوند بود.

گفتنی است معلمی اصالتا اهل شهرستان رودان استان هرمزگان است و پیش از این مدیریت شعب بانک انصار استان خراسان جنوبی را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان