کد خبر: ۱۱۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۶

برپایی همزمان نمایشگاه های گل و لوازم آرایشی در شیراز

سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، زیبایی، صنایع سلولزی، شوینده‌ها و پاک کننده‌ها شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گشایش یافت.
به گزارش شیرازه، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه گفت: سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در فضایی به وسعت افزون بر چهار هزار و 500 متر مربع در محل نمایشگاههای بین المللی فارس در سه سالن سرو ، نرگس و بهار پذیرای حضور بازدید کنندگان است.
سید محمود موسوی بیان کرد: در این نمایشگاه 100 شرکت داخلی، کالاها و ادوات گلخانه ای خود را در قالب 230 غرفه به عموم مردم عرضه می کنند که حدود نیمی از این شرکت ها متعلق به استان فارس و مابقی از دیگر استانهای کشور هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در ادامه با اشاره به اینکه صنعت فرآورده های بهداشتی ، آرایشی و محصولات و خدمات مرتبط با آن از دیرباز مورد توجه مردم بوده است، بیان کرد: این صنعت را با توجه به حساسیت های خاص آن از جمله توجه به سلامت مصرف کنندگان ، مسائل مربوط به محیط زیست و رعایت اصول اخلاقی و استانداردهای روز دنیا حائز اهمیت است.
وی افزود :نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی ،پوست ، مو و زیبایی نیز همزمان با نمایشگاه گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس در سالن حافظ با حضور بیش از 30 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای آلمان، کانادا، اسپانیا، کره جنوبی ، فرانسه، ترکیه ، بلژیک و ایتالیا دایر است.
وی همچنین از مشارکت 41 درصدی پرورش‌دهندگان و تولیدکنندگان گل، گیاه و گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای و مشارکت 50 درصدی تولیدکنندگان و فعالان حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی استان فارس در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه 15 کارگاه آموزشی با هدف ارتقای علمی مخاطبان تخصصی و عمومی صنعت بهداشتی و آرایشی برگزار می‌شود.
این دو نمایشگاه تا روز جمعه 29 دی ماه جاری هر روز از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان برپا هستند.
نظرات بینندگان