کد خبر: ۱۱۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۶

رییس جدید اداره ورزش و جوانان خرامه معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی، جلال عزیزی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان خرامه معرفی و از زحمات محمدامین ایزدی تقدیر شد.

به گزارش شیرازه، قطار تغییرات مدیریتی این بار در ایستگاه ورزش و جوانان خرامه توقف کرد تا مدیر این مجموعه را پس از گذشت 5 سال فعالیت سوار کند و ادامه هدایت این مجموعه را به فرد دیگری بسپارد.

محمدامین ایزدی رییس سابق این مجموعه طی 5 سال گذشته، تکمیل پروژه زورخانه امام علی(ع) خرامه پس از 12 سال، افتتاح 6 سالن ورزشی از جمله سالن سلطان شهر، معزآباد گورگیر و وحدت سجل آباد، بهره برداری از 8 زمین چمن مصنوعی شامل زمین چمن خرامه، معزآباد جابری، خیرآباد، آبشور، کفدهک، مهرآباد، بنجیر و کمجان را به سرانجام رساند.  

وی در آخرین روزهای مدیریتی خود علاوه بر سالن ورزشی روستای معزآباد جابری با پیشرفت 90 درصد و سالن شهرک ایثار با پیشرفت 80 درصد، مبلغ 300 میلون تومان را جهت ساخت خوابگاه ورزشی خرامه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان جذب کرد.

جلال عزیزی مدیر جدید این مجموعه دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تغذیه و تربیت بدنی، سابقه 15 سال فعالیت در مجموعه آموزش و پرورش را دارد؛ دبیر تربیت بدنی، مربی و سرمربی تیم فوتبال، فعالیت در کمیته های مختلف هیئت فوتبال، رییس هیئت ورزش های همگانی و کارشناس سوادآموزی بخشی از فعالیت های اوست.

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرامه چهارشنبه 27 دی ماه 96 ساعت 10:30 صبح با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی در فرمانداری خرامه برگزار شد.

منبع: صدای خرامه

نظرات بینندگان