کد خبر: ۱۱۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۶

خانه‌های مسافر استان فارس برای نوروزی 97 ساماندهی می‌شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس گفت: ازتشدید نظارت بر خانه های مسافردر استان به منظور ساماندهی این منازل برای نوروز 97 خبر داد.
به گزارش شیرازه، سید موید محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس گفت: با توجه به تعداد مسافران ورودی به استان درایام نوروز، استفاده ازمنازل مبله استیجاری امری اجتناب ناپذیر است به همین علت نحوه و شرایط  استفاده از این واحدهای اقامتی از اهمیت و حساسیت بالایی  برخوردار است.

وی اظهار داشت: شهر شیراز و استان فارس به دلیل داشتن جاذبه های متعدد و منحصر به فرد تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی، طی ایام سال و به ویژه درایام نوروز، پذیرای گردشگران بسیاری و یکی از رسالت های این اداره کل فراهم نمودن بستر مناسب جهت ایجاد زیرساخت های لازم برای رفاه زائران و میهمانان ورودی به استان می باشد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان فارس افزود: در همین راستا همانند سال گذشته جلسه ای تحت عنوان طرح ساماندهی خانه های مسافر در ایام نوروز برگزار و مقرر شد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی فارس، جامعه هتلداران و اتحادیه مهمانپذیرداران، شهرداری، پلیس نظارت بر اماکن عمومی،دادگستری و دادستانی شهرستان شیراز اقدامات اجرایی  جهت فعالیت قانونمند متقاضیان این امر صورت پذیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مسافرین نوروزی که قصد استفاده  از ظرفیت این منازل را دارند می توانند از طریق مراجعه به آدرس، شیراز، خیابان رودکی، کوچه 6،سمت راست، ساختمان ابریشم، طبقه همکف، جامعه هتلداران استان فارس ویا تماس با شماره تلفن 7-07132342166ازابتدای بهمن ماه سال جاری اقدام به ثبت نام نمایند.

گفتنی است با توجه به وجود منازل مبله مجهول الهویه ای که باعث ایجاد آسیب ها و  ومعضلات اجتماعی فراوانی هستند از هم اکنون به مسافران عزیزی که متقاضی اجاره کردن خانه مسافر می باشند توصیه می نماییم برای داشتن سفری با آرامش و امنیت کامل، جهت اجاره منازل به تشکل های اقامتی استان مراجعه نموده و از اجاره منزل از کلید به دستان و کارتون به دستان مستقر در ورودی شهرها و سایر مناطق پرتردد استان خودداری نمایند.

 همچنین هرگونه تبلیغات محیطی در خصوص خانه مسافر بدون مجوز، جرم محسوب شده و  علاوه بر پیگیردهای قانونی موضوع، با افراد متخلف و مجرم برخورد قانونی خواهد شد.

نظرات بینندگان