کد خبر: ۱۱۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۶
فرماندار نی ریز خبرداد؛

معاون اول رئیس جمهور به شهرستان نی ریز سفر میکند

همزمان باسفر معاون اول رئیس جمهور به شهرستان نی ریز افتتاح و بهره برداری از بخش احیاء کارخانه فولاد نی ریز و فاز دوم کارخانه رینگ اسپرت نور نی ریز انجام خواهد شد.

به گزارش شیرازه،  محدرضا امیری فرماندار نی ریز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در هفته دوم بهمن ماه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به دعوت استاندار فارس به منظور افتتاح و بهره برداری از بخش احیاء کارخانه فولاد نی ریز و همچنین فاز دوم کارخانه رینگ اسپرت نور نی ریز به این شهرستان سفر می کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در یکی دو روز اخیر مطالبی در فضای مجازی مبنی بر افتتاح سد چشمه عاشق مطرح شده لذا به اطلاع عموم مردم و فعالین فضای مجازی می رساند سد چشمه عاشق در سفر رئیس جمهور به استان فارس افتتاح گردیده و آنچه اکنون استاندار در یکی از جلسات استانی اعلام نموده منظور "بازدید از سد چشمه عاشق" و بررسی وضعیت شبکه های زیر دستی سد برای تامین آب شرب روستاهای بخش قطرویه خواهد بود که در صورت فرصت کافی و امکان برنامه ریزی این بازدید انجام خواهد شد.

فرماندار نی ریز افزود: موضوع تامین آب شرب روستاها و شهر قطرویه اولویت اول شهرستان هست که در سفر مهر ماه سال جاری جناب استاندار با پیگیری فرمانداری و نماینده محترم مجلس مصوب گردیده و پیگیر اعتبار و اجرای آن هستیم.

وی تصریح کرد: برخی از افراد که با هر انگیزه ای مطالب دیگری را در خصوص انتقال آب به سایر نقاط مطرح می کنند اگر چه شاید از سر دلسوزی باشد ولیکن اطلاعات کافی نداشته و توصیه می شود بر اساس اطلاعات اظهار نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص حقابه کشاورزان از سد چشمه عاشق قبلا در سفر وزیر نیرو و همچنین سفر استاندار موضوع از طریق مسعودی نماینده نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی و بنده مطرح و مکاتبات با شرکت آب منطقه ای فارس انجام شده و بر اساس اعلام آن شرکت حقابه کشاورزان و باغداران محفوظ است و با اعلام فرمانداری در اوایل سال جاری آب برای کشاورزان و صاحبان حقابه آب رها گردید که تاثیرات مثبتی برای کشاورزان و باغداران صاحب حقابه داشت.

گفتنی است: اخیرا در این رابطه نیز فرماندار با مدیر عامل سازمان آب منطقه ای مذاکره و مکاتبه کرده است.

منبع: نبض نی ریز
برچسب ها: نی ریز ، فارس ، معاون
نظرات بینندگان