کد خبر: ۱۱۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۶
فرمانده انتظامي استان فارس خبرداد

كشف 92 درصدي جرائم سايبري در استان فارس

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به حرفه گرايی، عقلانيت و خرد جمعی پليس،گفت: 92 درصد جرائم فضای سايبری در استان كشف می‌شود.
به گزارش شیرازه، احمدعلی گودرزی در نشست هم‌اندیشی با دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به رویکرد حرفه‌ای گرایی و جامعه‌محور بودن پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: طی چند سال گذشته این رویکرد در دستور کار قرارگرفته که حاصل آن پیشرفت فراوان در حوزه علمی است.

وی تصریح کرد: امروز اقدامات پلیس جامعه‌محور است و بر اساس عقلانیت و خرد جمعی کارهای خود را انجام می‌دهد و با این دیدگاه، بیش از 76 درصد جرائم خشن در استان فارس کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس از اعلام آمادگی پلیس برای همکاری با دانشگاه شیراز در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد و افزود: در بحث تحقیق و پ‍ژوهش، پلیس فارس این آمادگی را دارد که در خصوص آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه با دانشگاه همکاری لازم را داشته باشد.

گودرزی با اشاره به استفاده از نقطه نظرات اساتید دانشگاه و دانشجویان در راستای افزایش احساس امنیت، افزود: علاوه بر این به‌منظور آگاه‌سازی دانشجویان در حوزه فضای مجازی نیز آمادگی لازم وجود دارد.

در ادامه، "محمدکاظم کاوه پیش‌قدم"رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز طی سخنانی گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردها و موفقیت‌های نیروی انتظامی این است که مورد اعتماد مردم است؛ همه قدردان نیروی انتظامی هستند چراکه مأموران انتظامی مخلصانه و صادقانه کار می‌کنند و این افتخاری بزرگ برای ناجا محسوب می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه نیروی انتظامی استان فارس، تصریح کرد: ناجا در بین مردم محبوبیت و مقبولیت دارد و امیدواریم این موضوع روزبه‌روز افزایش یابد.

گفتنی است، در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین فرماندهی انتظامی استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز منعقد شد.


برچسب ها: فارس ، فرماندهی ، سایبری
نظرات بینندگان