کد خبر: ۱۱۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۶

دلسوزی دردسر ساز یک پزشک فیروزآبادی

متاسفانه یک نسخه داخلی بیمارستان حضرت قائم (عج) که از سر خیرخوایی و جهت کمک مالی پزشک به بیماران نوشته شده بود در کانال ها و گروههای تلگرامی کشور باعث سواستفاده قرار گرفت.

به گزارش شیرازه، در فضای مجازی شهرستان و حتی برخی کانال های کشور نسخه از یکی از پزشکان بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد دست به دست می چرخید که در آن پزشک به داروخانه نوشته است"داروخانه محترم هرچی مریض خواست بهش بدهید" که بسیاری در فضای مجازی از این مطلب سواستفاده کردند و در جهت تخریب این پزشک خیر اقدام کردند.

اما واقعیت ماجرا از چه قرار بود، دکتر محمد چرومی، پزشکی بود که این نسخه را نوشته و و در کنار نسخه اصلی به بیمار داده بود تا با آن داروی مورد نیاز خود را از داروخانه دریافت کند.

دکتر محمد چرومی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: متاسفانه یک نسخه داخلی بیمارستان حضرت قائم (عج) که از سر خیرخوایی و جهت کمک مالی به بیمار نوشته شده بود در کانال ها و گروههای تلگرامی کشور فرستاده شده که باعث هتک حیثیت اینجانب شده بود.

وی اصل ماجرا از این قرار است بیان کرد و گفت:  از چهار سال قبل که به بیمارستان این شهرستان آمده ام با مسئول داروخانه بیمارستان که به صورت خصوصی اداره می شود صحبت کردم و روزانه چند نفر را که وضع مالی خوبی ندارند که اکثرا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا سرباز هستند در جهت حفظ آبروی بیمار در کنار نسخه اصلی یک برگ سرنسخه که در آن نوشته می شود "داروخانه محترم هرچی مریض خواست بهش بدید" که به این معنی که دارو به حساب پزشک به بیمار پرداخت شود.

این پزشک خیر افزود: متاسفانه این سربرگ بدست یک آدم غرض ورز افتاده و از این طریق قصد از بین بردن آبروی  من و بیمارستان و شهرستان فیروزآباد را داشته است.

منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان