کد خبر: ۱۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۶
پرونده دیگری از شاهکارهای ترامپ افشا شد؛

ترامپ چگونه با بازیگران فیلم‌های مستهجن رابطه برقرار می‌کرد + تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ نه تنها اخیرا با پرداخت حق‌السکوت، بازیگر فیلم‌های مستهجن را راضی به سکوت کرده که در موارد متعدد قبلی با سایر بازیگران و مدل‌های جنسی، اینچنین عمل کرده است.
به گزارش شیرازه، گزارش جدید وال‌استریت ژورنال و پوشش سایر رسانه‌ها از موضوع حق‌السکوت اخیر ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، تبدیل به یکی از موضوعات روز آمریکا شده و برگ دیگری از فسادهای متوالی رییس جمهور آمریکا را نمایان کرده است.

 «وال استریت ژورنال» در گزارش چند روز پیش خود، خبر از ارتباط محرمانه ۱۲ سال پیش «دانلد ترامپ» -رییس جمهور آمریکا- با یک ستاره فیلم‌های مستهجن و پرداخت حق‌السکوت از سوی وکیل ترامپ برای ممانعت از افشاگری داد. به ادعای روزنامه «گاردین»، «مایکل کوهن» -وکیل رییس جمهور آمریکا- هر گونه ارتباط محرمانه رییس جمهور با بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگارانه را پذیرفت اما وقتی از او در مورد آن ۱۳۰ هزار دلار پرسیده شد، ترجیح داد که سکوت کند.

گاردین، در گزارش خود به نقل از وال استریت ژورنال مدعی شد که این حق‌السکوت در روزهای واپسین منتهی به برگزاری انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا به طرف رابطه جنسی با ترامپ پرداخت شده است. وکیل ترامپ در جوابیه‌ای که برای وال استریت ژورنال نوشته، اصل موضوع را پذیرفته اما معتقد است که هیچ ارتباط جنسی در سال ۲۰۰۶ -اندکی پس از ازدواج وی با ملانیا- وجود نداشته است. وی، بیانیه اخیر آن بازیگر زن در این رابطه را نشانه شایعه‌پردازی‌های رسانه‌ها دانست. اما گاردین معتقد است که بیانیه تحت شرایط فشار و تهدید نوشته شده و تعلل «کیت دیویدسون» -وکیل بازیگر مذکور- در ارائه بیانیه موکل‌اش، نشانگر این امر است.

در بیانیه بازیگر فیلم‌های مستهجن آمده است: «اخیرا متوجه شدم که رسانه‌ها مرا به داشتن رابطه جنسی با دانلد ترامپ در سال‌های دور، متهم کرده‌اند. با صراحت کامل ابراز می‌دارم که این یک دروغ به تمام‌عیار است. من فقط چند بار با ایشان در مجامع و اماکن عمومی حضور داشتم. وقتی که او را دیدم، یک مرد کاملا باشخصیت و محترم بود. اگر قرار بود رابطه‌ای بین من و او باشد، اکنون شاهد روایت آن در رسانه‌ها نبودید بلکه آن را مستقیما در کتاب منتشر شده‌ام می‌خواندید. من این قصه‌های رسانه‌ای را تکذیب می‌کنم».

اما گاردین مدعی است که فرار بازیگر مذکور از قضیه، ممکن نیست. چرا که گزارش ۴ نوامبر ۲۰۱۶ وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که او در تماس با برنامه «صبح بخیر آمریکا» در روزهای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، خواستار افشای رابطه‌اش با ترامپ بوده اما تهیه‌کنندگان برنامه مذکور همچون بسیاری از اصحاب رسانه، ترجیح داده‌اند که به هیچ عنوان برای خود دردسر نخرند و یا شاید هم موضوع برای تخریب ترامپ آنقدر هم کافی نبوده است. همچنین، تصویر تازه افشاشده از وی همراه با ترامپ در سال ۲۰۰۶ که از آرشیو یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده‌اش بیرون کشیده شده و منتشر گردیده است.

گاردین مدعی است که در این بین، مسئله یک بازیگر دیگر فیلم‌های مستهجن به میان آمده که با ۱۰ هزار دلار و وعده استفاده بلامانع از یکی از هواپیماهای شخصی ترامپ، دعوت به اتاق‌اش در یک هتل و مشایعت تا یک مهمانی خصوصی شده است. دیویدسون مدعی شده که مدل یکی از مجله‌های هرزه‌نگاری آمریکا هم چندی پیش قصد طرح مسئله تعدی جنسی ترامپ به خود در سال ۲۰۰۶ را داشته که با پیشنهاد ۱۵۰ هزار دلاری مجله «نشنال اینکوآیری» برای خریدن ماجرا به همراه تصاویر واسنادش مواجه شده و مدارک را کاملا در اختیار آن مجله قرار می‌دهد. هر چند که این مجله و ترامپ هر گونه اتهام در این زمینه را رد کرده‌اند اما وی، معتقد است که مجله مذکور بر اساس تاکتیک کار خبری موسوم به «بگیر و بکش» (Catch and Kill) با خریدن حق کپی رایت موضوع، پرونده را در نطفه خفه کرد چرا که «دیوید پکر» به عنوان مدیر عامل گروهی که مالک این نشریه است، از دوستان قدیمی گرمابه و گلستان ترامپ است.

اکنون سوال اصلی ناظران و اصحاب رسانه این است که اصولا ارتباط و نشست و برخاست با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، به واقع چه معنای دیگری به غیر از روابط جنسی می‌تواند داشته باشد؟


منابع:

https://www.theguardian.com/us-news/2018/jan/12/trump-affair-adult-film-star-stormy-daniels
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-01-12/report-trump-lawyer-brokered-130-000-payment-to-porn-star
https://www.wsj.com/articles/national-enquirer-shielded-donald-trump-from-playboy-models-affair-allegation-1478309380


مشرق

نظرات بینندگان