کد خبر: ۱۱۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

نیم نگاه فجرشهید سپاسی به رده سوم جدول لیگ یک فوتبال کشور

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی شیراز عصر فردا در دیداری خارج از خانه میهمان مس رفسنجان خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیستم مسابقات لیگ دسته اول عصر یکشنبه 96/11/1 در رفسنجان تیم های مس و فجرسپاسی شیراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
این دیدار ساعت 14 عصر فردا با قضاوت عقیل جهانبازی در استادیوم شهدای رفسنجان برگزار خواهد شد. این دیدار برای فجرسپاسی از اهمیت فراوانی برخورد دار خواهد بود. شاگردان کلانتری در صورت غلبه بر مس می توانند به صعود به رده سوم امیدوار باشند.

بنا بر این گزارش، طلایی پوشان شیرازی با روند مثبتی که در هفته های اخیر طی کرده اند حالا تبدیل به یکی از مدعیان صعود از لیگ یک شده اند.فجرسپاسی پس از برد پر گل برابر ماشین سازی با 32 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد و اگر فردا موفق به شکست دادن مس رفسنجان شود و دو تیم مازندرانی نساجی و خونه به خونه برابر رقبا امتیاز از دست دهند می تواند برای اولین بار در این فصل خود را به جمع سه تیم بالای جدول برساند.

فجری ها در 19 بازی گذشته با کسب 9 برد، 5 تساوی، 5 باخت و کسب 32 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند. تیم مس رفسنجان نیز تا اینجای کار با 6 برد، 8 تساوی، 5 باخت و کسب 26 امتیاز در رده دهم جدول 18 تیمی قرار دارد.

نظرات بینندگان