کد خبر: ۱۱۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۶

تعیین قیمت برای شورای خیّرین سلامت سروستان ممنوع

مشارکت و حضور مردم خیّر،نیک اندیش و نوع دوست سروستان در امور عام المنفعه همچون؛ تشکیل صندوق های قرض الحسنه، خیریه ها و همچنین گروه های منسجم و تشکیلاتی خدماتی همچون شورای خیرین سلامت و مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان نشان از فرهنگ والای مردم این دیار کهن از گذشته های دور تاکنون دارد.

به گزارش شیرازه،  اگر نگاهی منصفانه به عملکرد 6 ساله شورای خیرین سلامت سروستان داشته باشیم خواهیم دید که در این مدت کوتاه با کسب اعتماد بسیار بالای مردمی و همراهی و همکاری اکثریت قریب به اتفاق سروستانی ها توسط این مجموعه خودجوش مردمی، گام های بزرگی در جهت گسترش خدمات بهداشتی و درمانی برداشته شده است.

احداث ساختمان همراه بیمار، احداث ساختمان اورژانس درون شهری(این دو مورد جزء نخستین بناهای موجود در سطح شهرستان و استان می باشند) احداث پروژه بزرگ ساختمان جدید اورژانس، ساخت بخش زایمان، خرید انواع تجهیزات پزشکی در قسمت های مختلف بیمارستان سروستان از جمله اورژانس، بخش سی سی یو، تالاسمی، دیالیز و .... تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بیمارستان شهدای سروستان و همچنین تجهیز بخش طب کار مرکز معین سلامت سروستان و در نهایت تامین هزینه درمان بیماران خاص، گوشه ای از فعالیت های چشمگیر این شورای خیریه مردمی است.

از سوی دیگر جذب جمع کثیری از خیرین در عرصه سلامت با توجه به حسن سابقه ، اخلاق پسندیده و کسب اعتماد عمومی توسط اعضای این شورا و همچنین تجلیل سالیانه از خیرین حوزه سلامت در سطح شهرستان و استان منجر به شاخص شدن شورای خیرین سلامت سروستان در سطح استان و کشور شده که این مساله افتخاری بزرگ برای این خطه با فرهنگ و همیشه سرافراز شده است.

و اما بعد.....

طی یکی دو هفته گذشته از طرف برخی از کسانی که خود را سروستانی! می دانند! حرف هایی شنیده می شود که با توجه به وضعیت تاسف بار سروستان در کلیه زمینه های عمرانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی که دلیل آن بی مهری، بی توجهی و بی عدالتی هایی ناشی از عملکرد کسانی که خود را خادم قانونی مردم می دانند، قابل تاسف و تاثر است!

عنوان این مطلب از سوی افراد فوق الذکر مبنی بر اینکه فلان آقا که خود را نماینده مردم می داند، اعلام کرده؛ «اگر شورای خیرین سلامت را کنار  بگذارید من 20 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان شهدای سروستان از وزارتخانه مطبوع دریافت می کنم و دیگر نیازی به کمک های مردمی نیست»!

آنچه آشکاراست، موفقیت های شورای خیرین سلامت سروستان طی شش سال گذشته که از یک سو منجر به رضایت مردم در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان شده و از سوی دیگر موجب معرفی این شورا به عنوان یکی از ثمن های فوق العاده موفق مردم نهاد در سطح استان و کشور شده است، به مذاق بعضی ها خوش نیامده و به همین دلیل کسانی که کارنامه پر از خالی عملکرد آنها و همچنین سیاست های ناعادلانه آنان در راستای جلوگیری از توسعه و عمران سروستان طی حدود شش سال گذشته زبانزد عام و خاص شده و از سوی دیگر موجبات نگرانی آنها را فراهم نموده، سعی دارند از طریق افراد بی بصیرت اما مدعی، این مجموعه موفق را زیر سوال برده و قصد ایجاد انشقاق در بین مردم دارند.

آنچه مشخص است دود احتمالی این حرکت تفرقه انگیز پیش از هر کسی به چشم عاملان ضد وحدت خواهد رفت زیرا کارنامه درخشان مردم این دیار از دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکنون اثبات کرده که مردم بصیر، ولایتمدار و شهید پرور سروستان در سایه سار تبعیت  از ولایت مطلقه فقیه و همچنین حفظ و توسعه دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره وحدت کلمه، مجاهدت های امام راحل،مقام معظم رهبری و همچنین خون پاک شهدا می باشد با تمام توان در مسیر توسعه و پیشرفت دیار خویش حرکت خواهند کرد و اجازه بروز فتنه و تفرقه را به احدی نخواهند داد.

علی ایحال به کسانی که خواسته و ناخواسته و از روی ناآگاهی قصد دارند با انتشار شبهات گوناگون در عرصه فعالیت های گروهی و  مردمی که در چهارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال انجام می باشد موجبات دلسردی، تفرقه و ناامیدی فراهم آورند مشفقانه توصیه می گردد دست از اشتباهات تکراری برداشته و ضمن همراهی با قاطبه مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی شهرستان سروستان، دین خود را به وطن خویش ادا نمایند.

والسلام علی من التبع الهدی

منبع: سروستان ما

انتهای پیام/س

برچسب ها: سروزتان ، خیرین ، شورا
نظرات بینندگان