کد خبر: ۱۱۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۶
سکوت دلسوزان منطقه ظلم به مردم است؛

لطفا فریاد بزنید!

لامردی که با خون دل خوردن های مردانی بزرگ به بالاترین سطح ملی رسیده بود، این روزها در خوشبینانه ترین حالت به حالت سکون درآمده!

به گزارش شیرازه،  این روزها در هر محفل خانوادگی، سیاسی یا دوستانه که بنشینی از مسائل، مشکلات، کاستی ها و پروژه هایی که یا نیمه کاره رها شده یا از لامرد خارج شده سخن به میان می آید.


در این مجال قصد ورود به بحث ریشهیابی یا یافتن بانی و عامل این مشکلات را نداریم بلکه قصد داریم نقدی درون گفته مانی داشته باشیم بر سکوت دلسوزان منطقه، که بدون شک، با سکوتشان، در بخشی از این مشکلات سهیم هستند.

 وقتی چهل سال پیش جمعی از دلسوزان لامرد دور هم جمع شده و برای آبادانی منطقه هم قسم شدند، هیچ وقت به ذهنشان هم نمی رسید دو یا سه نفر از آنها روزی عامل مشکلات، اختلافات و عقبگرد لامرد باشند.
لامردی که با خون دل خوردن های مردانی بزرگ به بالاترین سطح ملی رسیده بود، این روزها در خوشبینانه ترین حالت به حالت سکون درآمده!

حال سوال اینجاست افرادی که روزگاری برای اعتلای منطقه و آسایش این مردم تلاش کردند چرا در مقابل این همه کاستی و مشکلات، مُهر سکوت بر دهان خود زده و مردم منطقه را رها کرده اند؟ چرا در جایی که لازم است صدای مردم منطقه شد و دردها و آلام آنها را فریاد زد، روزه سکوت گرفته اند؟

بدون شک هر جریان سیاسی آرزو می کند جریان مقابلش در بدترین شرایط قرار گیرد تا مردم بفهمند که چه کسی بهتر است، ولی مساله اینجاست این شکست جریان مقابل باعث پس رفت و عقب ماندگی منطقه شده و هیچ کس جز مردم از این شکست جریان_مقابل متضرر نخواهد شد.

اگر با درایت و دقت به مشکلات این روزها فکر کنیم به این نکته خواهیم رسید که اگر روزی مجددا یک جریان سیاسی که لیاقت مدیریت منطقه را داشته باشد بر کرسی مجلس تکیه بزند، باید تمام این عقب رفت ها را مجددا اصلاح کند.

 پس لازم است از همین امروز با روشنگری و بیان حقایق به مردم و ایستادن در مقابل افراد #نالایق_سیاسی، مانع افول منطقه شوند.

منبع: لامرود
برچسب ها: لامرد ، فارس ، سکوت
نظرات بینندگان