کد خبر: ۱۱۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
هفته بیستم لیگ یک فوتبال کشور؛

جدال خانگی نارنجی پوشان شیرازی با ماهشهری ها

از هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14 امروز تیم برق جدید فارس میزبان شهرداری ماهشهر خواهد بود.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ساعت ۱۴ امروز یک‌شنبه یکم بهمن‌ماه دو تیم برق جدید فارس و تیم شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی تیم برق جدید فارس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

دیدار رفت این دو تیم یک بر صفر به سود شهرداری ماهشهر پایان یافت. تیم برق در این دیدار خانگی با حمایت هواداران در پی جبران شکست دور رفت است.
تیم برق جدید فارس در پنج هفته گذشته با یک برد و ۴ تساوی متوالی تنها ۷ امتیاز کسب کرده است و همین امر سبب کند شدن روند امتیازگیری این تیم و دور شدن از رتبه‌های نخست جدول شده است. این تیم برای بازگشت به جمع مدعیان نیاز به کسب ۳ امتیاز کامل دیدارهای خانگی دارد.

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با ۸ برد، ۸ تساوی، ۳ باخت و کسب ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. این تیم در ۱۹ بازی گذشته ۱۷ گل زده و در مقابل ۱۱ گل دریافت کرده است.

در مقابل تیم شهرداری ماهشهر قرار دارد که با ۶ برد، ۴ تساوی، ۹ شکست و کسب ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. تیم شهرداری ماهشهر در ۱۹ بازی گذشته ۲۴ گل زده و در مقابل ۲۳ گل دریافت کرده است.

نظرات بینندگان