کد خبر: ۱۱۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۶

شکست زردپوشان شیرازی در روزهای حساس لیگ یک

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز از هفته بیستم لیگ یک فوتبال کشور مغلوب میزبان رفسنجانی خود شد.

به گزارش شیرازه  تیم مس رفسنجان که از امتیاز میزبانی برخوردار بود در دقیقه 8 بازی توسط سجاد حیدری به گل رسید و نیمه نخست دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

فجر شهید سپاسی که طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی با کلانتری از خود به جا گذاشته بود، در حالی مهمان مس رفسنجان بود که علی سامره تقابل با تیمی را روبروی خود داشت که روزگاری او را به فوتبال ایران معرفی کرده بود.

بنا بر این گزارش، در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر شهید سپاسی در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تیم مس رفسنجان رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم میزبان پایان یافت.

در نیمه دوم دیدار سجاد حیدری بار دیگر برای تیم مس رفسنجان گل‌زنی کرد و تلاش‌ شاگردان کلانتری برای جبران گل‌های خورده در نهایت به زدن یک گل ختم شد و این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم مس رفسنجان پایان یافت.

علي اصغر كلانتري سرمربي تيم فجر شهيد سپاسي پس از شكست مقابل مس رفسنجان  در كنفرانس خبري بيان داشت: ابتدا مي بايست اين برد را به تيم خوب مس رفسنجان و كادر مديريتي و فني انها تبريك بگويم و انشالله شاهد تداوم موفقيت هاي اين تيم خوب باشيم.

وي در خصوص بازي افزود:بازي خوبي از هر دو تيم شاهد بوديم و نمي توان منكر خوب كار كردن تيم حريف باشيم ولي در دو اشتباه فردي غافلگير شديم و دو گل دريافت كرديم، حتي مي توانستيم اين باخت را در لحظات اخر به مساوي تبديل كنيم.

وي در خصوص داوري افزود: ضمن احترام به جامعه داوري ،بيشتر اعتراض بنده به نحوه كارت دادن هاي داور بود كه يكي از بازيكنان حريف مي توانست اخراج شود ولي حتي يك كارت هم دريافت نكرد.


نظرات بینندگان