کد خبر: ۱۱۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
رئیس شورای نامگذاری شهر شیراز:

در نام‌گذاری معابر به جنگ با باورهای عمومی مردم نخواهیم رفت

رئیس شورای نامگذاری شهر شیراز گفت: تلاشمان بر این است که در روند نامگذاری ها به فرهنگ و ساکنان منطقه موردنظر توجه داشته باشیم؛ اولویت من برای نام‌گذاری معابر، اسامی مفاخر زنده شهر شیراز است.
در نام‌گذاری معابر به جنگ با باورهای عمومی مردم نخواهیم رفت
به گزارش شیرازه، رئیس شورای نام گذاری شهر شیراز دوشنبه (2 بهمن) در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه جایگزین مکاتبه کاغذی فرآیند نام‌گذاری و تغییر نام معابر شهر شیراز تحت عنوان منام خبر داد و گفت: این سامانه برای نخستین بار در سطح کشور راه اندازی شده است.

مهدی حاجتی با بیان اینکه آدرس سامانه منام در وب‌سایت شهرداری شیراز قرار داده شده، اظهار داشت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه، پیشنهاد و درخواست خود را ثبت و رصد کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما در نام‌گذاری معابر به جنگ با باورهای عمومی مردم نخواهیم رفت، اعلام کرد: تلاشمان بر این است که در روند نامگذاری ها به فرهنگ و ساکنان منطقه موردنظر توجه داشته باشیم؛ اولویت من برای نام‌گذاری معابر، اسامی مفاخر زنده شهر شیراز است.

رئیس شورای نام‌گذاری شهر شیراز اظهار داشت: با استفاده از سامانه منام طی ماه های آینده اسامی معابر و خیابان های بدون نام را مشخص و در جهت نامگذاری آنها اقدام خواهیم کرد.

حاجتی گفت: با حجم بسیاری از نام های پیشنهادی توسط عموم مردم روبرو هستیم که این موضوع تصمیم گیری را برای ما کمی سخت می کند به همین جهت با توجه ویژه ای نام ها انتخاب می شوند.

وی تصریح کرد: روند ثبت اسامی پیشنهادی توسط افراد کهنسال و کسانی که توانایی استفاده از سیستم اینترنتی ندارند همچنان به‌صورت کاغذی انجام می‌شود.

نظرات بینندگان