کد خبر: ۱۱۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

لغزندگی جاده در سپیدان حادثه ساز شد

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت :یخ زدگی و لغزندگی محور سپیدان به شیراز موجب بروزتصادف شدومتاسفانه یکی ازهموطنانمان جان خود را از دست داد.

به گزارش شیرازه، وحید حق پرست مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: بارش برف و لغزندگی محور سپیدان به شیراز موجب بروز تصادف شد که سانحه دیدگان این تصادف با همکاری نیروهای راهداری و پلیس راه امداد رسانی شدند ومتاسفانه یکی ازهموطنانمان جان خود را از دست داد.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان  افزود:تصادف امروزدرکیلومتر 2 محور سپیدان به شیراز در مقابل آبمعدنی سپیدان روی داد که خودرو وانت براثر لغزندگی جاده کنترل خود را ازدست داد وبابلوار وسط جاده برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر این سانحه، یکی از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین دیگر؛ مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان منتقل شد.

 حق پرست گفت :عوامل امدادی دقایقی بعد از حادثه به محل اعزام شده اند ولی امداد رسانی ها برای نجات این هموطن بی اثر بوده است. 

 وی ادامه دادپس از اعلام وقوع این حادثه نیروهای امدادی به سرعت وارد صحنه حادثه شده و عملیات امداد و نجات مصدوم ونجات سازی را انجام دادند.

حق پرست  لغزندگی ویخ زدگی جاده وتخطی از سرعت مطمئنه راننده را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و اظهار داشت:به رانندگان توصیه می کنیم در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل در سطح جاده رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان