کد خبر: ۱۱۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وزش شمیم خوش شهادت در بهار انقلاب؛

فارس میزبان شهدای گمنام می‌شود/ 6 شهر استان میزبان شهدا

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر ۲۰ شهید گمنام طی دو مرحله در ۲۰ نقطه این استان خبر داد.
به گزارش شیرازه، حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینكه شمیم خوش شهادت در بهار انقلاب امسال در استان فارس به مشام خواهد رسید، گفت: استان فارس طی دو مرحله میزبان ۲۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
وی با تصریح اینكه این شهدا در ۱۰ نقطه استان فارس تشییع و به خاك سپرده خواهند شد، افزود: در مرحله اول و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه ۹۶، پیكر مطهر ۲ شهید گمنام در موزه دفاع مقدس استان فارس واقع در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خاك سپرده خواهند شد.
گرامی ادامه داد: در مرحله دوم كه در ایام فاطمیه خواهد بود، پیكر مطهر ۱۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های آباده، اقلید، آباده طشت، استهبان و كوهنجان سروستان تشییع و خاكسپاری می‌شوند.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اظهار كرد: در شهرستان اقلید ۶ شهید گمنام در ۳ نقطه، در آباده ۲ شهید گمنام، در استهبان ۶ شهید گمنام در ۳ نقطه، در آباده طشت ۲ شهید گمنام و در كوهنجان سروستان در صورتی كه محل خاكسپاری تأیید شود، ۲ شهید گمنام به خاك سپرده خواهند شد.
وی در پایان با یادآوری این نكته كه مسلماً برای تشییع و خاكسپاری این شهدا مراسم‌های شب وداع در نقاط مختلف فارس برگزار خواهد شد، گفت: تشییع و خاكسپاری شهدا در مرحله دوم در اوایل اسفندماه امسال انجام خواهد شد.
منبع: ایکنا


نظرات بینندگان