کد خبر: ۱۱۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
در بیست و دومین جلسه شورای پنجم شیراز صورت گرفت:

دستورکارهایی که از دستورکار خارج شد!

تطبیق آئین نامه داخلی شورا با آئین نامه ملاک عمل شورای عالی استان ها و تعیین تکلیف مدیریت باغ موزه ها در شیراز دو دستورکاری بودند که در شورای شهر مطرح و رای بر خروج این دستورکارها از لیست دستورکارهای این جلسه صادر شد!
دستورکارهایی که از دستورکار خارج شد!
به گزارش شیرازه، اعضای شورای شهر شیراز در بیست و دومین جلسه علنی این شورا هشت دستورکار را برای بررسی به صحن آوردند.

اولین دستورکاری که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد طرح دوفوریتی ارائه و آغاز برنامه 5 ساله سوم توسعه شهری شیراز در سال 98 بود؛ این طرح توسط جمعی از اعضای این پارلمان شهری عنوان شد و نهایتا به تصویب رسید.

لازم به ذکر است که این برنامه باید در سال 97 ارائه می شد که یک سال با تاخیر صورت می گیرد.

تطبیق آئین نامه داخلی شورا با آئین نامه ملاک عمل شورای عالی استان ها و تعیین تکلیف مدیریت باغ موزه هایی نظیر باغ جهان نما، دلگشا و مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه خواجوی کرمانی دو دستورکاری بودند که در شورای شهر مطرح و رای بر خروج این دستورکارها از لیست دستورکارهای این جلسه صادر شد!

جای تامل وجود دارد که اعضای یک مجموعه تصمیم گیری شهری مطالب و دستورکارهایی را در یک جلسه مطرح می کنند و مجددا خودشان رای بر خروج دستورکارها از لیست می دهند.

به نظر می رسد اعضای این پارلمان شهری هنوز از نحوه بررسی این طرح و لوایح اطلاع چندانی ندارند چنانکه که خودشان رای بر برگشت نظر خودشان می دهند.

به گزارش شیرازه، در این جلسه رای بر انجام 16 پل های عابر پیاده اولویت دار در سال آینده صادر شد.

لایحه پیشنهادی مساعدت 10 میلیون تومانی به همایش بین المللی تاریخ فرهنگی جنوب ایران (فارس تاریخی) دستورکاری که توسط کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مطرح شد و به تصویب اعضای شورا رسید.
نظرات بینندگان