کد خبر: ۱۱۸۷۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
فرماندار شیراز:

باغ شهرهای فاقد مجوز به سرعت تخریب می‌شوند

فرماندار شیراز باغ شهری‌های موجود در محورهای زرقان، خرامه، بیدزرد و گویم را فاقد مجوز دانست و گفت: تخلفات باغ‌شهرها در حریم شهر شیراز را با جدیت رسیدگی و نسبت به تخریب آنها اقدام می‌کنیم.
به گزارش شیرازه، حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز در جلسه کارشناسی شورای گفت‌وگوی استان فارس اظهار داشت: متاسفانه زمین‌های کشاورزی محدوده شهرستان شیراز بدون هیچگونه مجوز به باغ شهر تغییر کاربردی پیدا کرده که اقدامی غیر قانونی است.

وی ادامه داد: این باغ شهرها با توسعه متوازن شهری هیچ همخوانی ندارند و در محدوده شهرستان شیراز نیز هیچگونه مجوز قانونی برای ایجاد این باغ شهر صادر نشده و به همین دلیل بر اساس قانون اجازه تخلف در این زمینه داده نمی‌شود و باغ شهرهای فاقد مجوز به سرعت تخریب می‌شوند.

فرماندار شیراز گفت: آن دسته از باغ شهرهای محدوده شهر شیراز که در طرح هادی روستایی قرار داشته باشند مجوز دارند و در غیر این صورت فاقد مجوز هستند و باید تخریب شوند.

عالیشوندی، با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای برخی بنگاه‌های اقتصادی محدوده شهرستان شیراز از سوی این باغ شهرها افزود: در این محدوده ها برخی سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت های اقتصادی از جمله کشتارگاه‌ها و چربی گیری ایجاد شده که حریم آنها به وسیله باغ شهرها تصرف شده است.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
0
سلام پس باغشهرهای کودیان ،قلات ،آبپرده ،سیاخ دارنگون ،مهارلو ،وسایرمناطق هم تخریب نمائید .
حامی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
0
چون خودتان در صدرا باغشهری دارید آنجا را خراب نمیکنید.باغشهری های صدرا هم هیچکدام مجوز تغییر کاربری امور اراضی ندارند همه را خراب کنید