کد خبر: ۱۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

سخنران 22 بهمن در شیراز مشخص شد

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از سخنرانی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خبر داد.
به گزارش شیرازه، مهدی امیدبخش معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: سید عباس صالحی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز حضور یافته و به عنوان سخنران اصلی این مراسم معرفی شده است.

مهدی امیدبخش از برنامه های متنوع به مناسبت سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی در استان فارس خبر داد و افزود: در روزهای بهمن ماه امسال مانند دوره های پیشین شیراز میزبان جشنواره های تئاتر، فیلم و تجسمی فجر است.

وی یادآوری کرد که هفدهمین جشنواره فیلم فجر به میزبانی شهر شیراز همزمان با تهران از ١٤ بهمن جاری با آیین ویژه ای به مناسبت جشن پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با حضور اصحاب فرهنگ، ادب، هنر و مسئولان استان آغاز و تا ٢٤ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

امیدبخش در ادامه گفت: در روزهایی که مصادف با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، فیلمهای برجسته جهان نیز در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس به نمایش در می آیند و ۴ سینما عهده دار اکران فیلمها هستند.

منبع: مهر

نظرات بینندگان