کد خبر: ۱۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

بهره برداری از 120 پروژه ورزشی فارس بمناسبت دهه فجر

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از افتتاح و بهره برداری از 120 پروژه ورزشی در استان فارس خبر داد
به گزارش شیرازه مدیر کل ورزش و جوانان فارس در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از افتتاح و بهره برداری از 120 پروژه ورزشی در استان فارس خبر داد. بنابر این گزارش کامیاب اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعداد 120 پروژه ورزشی شامل سالن چند منظوره ورزشی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، زمین چمن مصنوعی بزرگ و استاندارد، خوابگاه ورزشکاران و استخر سرپوشیده که مراحل ساخت و احداث آن به پایان رسیده است اکنون آماده بهره برداری خواهد بود.

وی به مهمترین این پروژه های ورزشی اشاره کرد و افزود: بزرگ ترین پروژه ورزشی سالن چند منظوره خیر ساز توسط حاج زین العابدین محبی در شهرستان گراش است که در دهه مبارک فجر با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

کامیاب از پروژه بزرگ ورزشگاه منیری در لارستان یاد کرد و گفت: این پروژه عظیم و منحصر به فرد که یکی از زیباترین و شیک ترین پروژ های ورزشی استان است و توسط خیر ورزش یار حاج ناصر منیری ساخته شده است و در حال حاضر 90 درصد عملیات اجرایی این پروژه عظیم به اتمام رسیده که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

لازم به ذکر است که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها بیش از 140 هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان اضافه خواهد شد که نقش موثری در افزایش سرانه ورزشی استان خواهد داشت.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان