کد خبر: ۱۱۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

رأی نهایی AFC درباره میزبانی ایران از عربستان 6 بهمن صادر می‌شود/ ادعای سعودی‌ها و اماراتی‌ها درباره نتیجه رأی

دبیرکل فدراسیون فوتبال امارات از زمان صدور رأی نهایی AFC درباره مکان برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران، عربستان، امارات و قطر خبر داد.
به گزارش شیرازه امروز رسانه‌های عربستان و امارات از یک طرف و قطری‌ها از سوی دیگر اخبار ضد و نقیض زیادی را درباره مکان برگزاری بازی‌های نمایندگانشان در لیگ قهرمانان آسیا مطرح کردند. سعودی‌ها به همراه هم پیمانان اماراتیشان مدعی شدند که AFC به نفع آنها رای داده است و قرار شده بازی‌های نمایندگانشان با قطری‌ها و نمایندگان ما در کشور بی طرف برگزار شود.

اما قطری‌ها مدعی شدند که بازی‌های نمایندگانشان با سعودی‌ها و اماراتی‌ها به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد و نماینده AFC در دیدار اخیری که از دوحه داشته است از امنیت و شرایط این کشور ابراز رضایت کرده است و AFC رای نهایی خود را به نفع آنها خواهد داد.

در این گیرودار بازی‌های نمایندگان کشورمان با سعودی‌ها نیز سوژه اصلی است زیرا نماینده AFC  دو هفته پیش از تهران بازدید کرده بود تا شرایط بازی را بررسی کند. بنا بر اظهارات یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، ماموران امنیتی AFC در سفرشان به تهران از وضعیت کشورمان ابراز رضایت کرده‌اند و بی‌طرفانه شرایط را مورد ارزیابی قرار دادن و نظر مثبتی به میزبانی ایران دارند،اما هنوز AFC پاسخ نهایی در مورد میزبانی را اعلام نکرده است.

در این شرایط که هنوز AFC رای نهایی خود را صادر نکرده است، هر کشوری درباره این قضیه خبری به نفع خود منتشر می‌کند تا جو را به نفع خود تغییر دهد. مهمترین مسئله در شرایط کنونی زمان صدور رای نهایی AFC است که محمد بن هزام، دبیر فدراسیون فوتبال امارات در مصاحبه با شبکه ابوظبی اسپورت درباره این موضوع گفت: ما پیشنهادهای خود را کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا دادیم و منتظر رای نهایی هستیم که قرار است در تاریخ 26 ژانویه یعنی 2 روز دیگر جمعه اعلام شود.


منبع: فارس
نظرات بینندگان