کد خبر: ۱۱۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
کواکبیان در تذکر شفاهی:

وزارت کشور طرح اماکن مجاز برای تجمعات اعتراض‌آمیز مردم را ارائه کند

نمانیده مردم تهران در مجلس گفت: وزارت کشور هرچه سریعتر طرح تجمعات اعتراض‌امیز مردم و اماکن مجاز در این رابطه را مشخص کند.
به گزارش شیرازه، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در تذکر شفاهی خود در صحن علنی پارلمان خطاب به وزیر کشور اظهار داشت: وزارت کشور پیشانی دولت در استان‌ها محسوب می‌شود اما علی‌رغم وعده‌هایی که به سهامداران پدیده شاندیز  داده شده متاسفانه هنوز این وعده‌ها محقق و مشکلات آنها حل نشده است.

وی افزود: وزارت کشور قرار بود طرحی برای تجمعات اعتراض‌آمیز مردم تهیه و مکان‌های قانونی و مجاز را مشخص کند اما هر هنوز در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است و از وزارت کشور می‌خواهیم هرچه سریعتر تعیین تکلیف کند.

عضو فراکسیون شورای مجلس اسلامی همچین به لایحه جامع انتخابات هم اشاره کرد و گفت: افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی این است که انتخابات ما براساس مردم سالاری دینی برگزار می‌شود و ما متاسفانه لایحه جامع انتخابات مدت‌ها است که خاک می‌خورد و متاسفانه رجل سیاسی و امسال آنها از این مساله غاقل شدند و مورد توجه آنها نیست لذا وزارت کشور هرچه سریعتر باید این مساله را پیگیری کند.
نظرات بینندگان