کد خبر: ۱۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶

آغاز متفاوت یک زندگی در پاسارگاد + تصاویر

چندی است شاهدیم زوج های جوان مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدای گمنام آغاز می کنند.

به گزارش شیرازه،  چندی است شاهدیم زوج های جوان مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدای گمنام آغاز می کنند تا بدین ترتیب علاوه بر متبرک کردن زندگی خود، پیام " ازدواج آسان " را برای همه خانواده هایی که جوان دم بخت دارند و بخاطر شرایط سختی که پیش پایشان می گذارند، منتشر کنند.

این شرایط می تواند مهمانی آنچنانی، بساط موسیقی و هزینه های آن، داشتن منزل شخصی، داشتن خودرو شخصی، حقوق بالا، مراسم مجلل و در نهایت بدعتی چون جهیزیه های آنچنانی باشد که هر کدام از این موارد به تنهایی می تواند باعث دوری و به تاخیر افتادن ازدواج جوانان باشد و بدین ترتیب سن ازدواج نیز بالا برود.

افشین یوسفی یکی از جوانانی است که زندگی مشترک خود را امروز، 4 بهمن ماه سال 96 و در کنار یادمان شهدای گمنام  سعادت شهر آغاز کرد.

وی می گوید: از آنجایی که بنده به اتفاق همسرم دوست داشتیم زندگی مشترک خود را در یک مکان مقدس آغاز کنیم، توفیقی حاصل شد تا این اتفاق خجسته را در کنار مزار شهدای گمنام سعادت شهر انجام دهیم.

وی گفت: یکی از اهداف ما تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام شهدا و ولایت فقیه است.

یوسفی می گوید: امیدواریم این معنویتی که در کنار شهدای گمنام وجود دارد، باعث پر برکت شدن زندگی مشترکمان شود.

این جوان ادامه داد: با برگزاری این مراسم ساده می خواستیم این پیام را به جوانان و خانواده های آنان برسانیم که با ایجاد زمینه ی ازدواج آسان باعث تسهیل درانجام این سنت نبوی بشوند.

گفتنی است که مهریه این ازدواج صورت گرفته ۱۴ سکه بهار آزادی، سفر به مکه مکرمه، سفر به عتبات عالیات (سوریه، کربلا و مشهد مقدس است.


پ

منبع: طنین پاسارگاد

برچسب ها: پاسارگاد ، ازدواج ، فارس
نظرات بینندگان