کد خبر: ۱۱۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶

دیدار امام جمعه فسا با کارگروه اصحاب رسانه شهرستان فسا

جلسه کارگروه اصحاب رسانه شهرستان فسا به همت حجت اسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه فسا تشکیل شد .

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده امام جمعه فسا با اشاره به لزوم آزادی رسانه ها در چارچوب قانون گفت: اگر رسانه آزاد نباشد رسانه نیست

وی ضمن برشمردم رسالت های مختلف رسانه ها، مهمترین رسالت رسانه را "صداقت" عنوان کرد.

وی افزود: دروغ رسانه این است که واقعیت را نگوید یا کم بگوید . تمام واقعیت را نگفتن دروغ رسانه ایست

امام جمعه فسا با اشاره به ضرورت کنارگذاشتن جناح سیاسی در تحقق منافع شهرستان اظهار داشت: شما به عنوان رسانه های شهرستان، باید بر سر منافع شهرستان با هیچ چیز معامله نکنید.

جمالی زاده با اشاره به گفتگوی رئیس جمهور و مردم عنوان کرد به نظر من مجری برنامه خوب ظاهر نشد و شجاعت لازم را نداشت. اینکه مجری که قرار است به عنوان نماینده مردم از رئیس جمهور سوال کند قبل از هر سوالی بگوید اجازه هست، جسارتا، عذرمیخواهم این سوال را میپرسم این چندان جالب نیست.

وی با نکوهش قلم استیجاری و تحدی طلبی برخی رسانه ها آن را مذموم عنوان کرد و افزود: در خطبه ها هم با تحکم سخن نمیگویم و درخواست ها را منطقی عنوان میکنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین جمالی زاده، در ادامه افزود: از کودکی در بطن مسائل سیاسی بوده ام. پدرم با وجودی که سواد زیادی نداشت اما از فعالین سیاسی زمان شاه بود و حتی تا نزدیک اعدام هم پیش رفت.
در منزل ما محافل و جلسات مختلف سیاسی برگزار میشد به همین خاطر از نزدیک با حوادث سیاسی عجین بودم.

وی در ادامه افزود: زمان دانش آموزی جزو شورای 15 نفره هسته دانش آموزی حزب جمهوری اسلامی یزد بودم و در سفر شهید بهشتی به یزد با ایشان دیدار داشتیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه جریان سیاسی وی را کسی نخواهد فهمید افزود: بیست سال پیش شاید در باندهای سیاسی می افتادم، چون جوان بود اما الان اینگونه نیست.20 سال است که امام جمعه ام و طی این سالها همیشه سعی کرده ام جانب مردم باشم تا جریانهای سیاسی

جمالی زاده در پایان گفت: متاسفانه بعد از انقلاب الگوی مناسبی برای رسانه انقلابی، اسلامی و ایرانی نتوانسته ایم ارائه بدهیم.

لازم به ذکر است هماهنگی این جلسه را حسین فیروزی بر عهده داشت و در این دیدار اصحاب رسانه فسا به صورت جداگانه صحبت و نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.


منبع: فسائی

برچسب ها: فسا ، امام جمعه ، فارس
نظرات بینندگان