کد خبر: ۱۱۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
معاون سیاسی استاندار فارس اعلام کرد؛

آزادی دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در استان فارس

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: در جریان اعتراضات اخیر استان فارس 200 تا 300 نفر دستگیر و به جز کسانی که دارای سوابق کیفری، مستی، آدم ربایی و سیاسی داشته‌اند مابقی آزاد شدند.
به گزارش شیرازه، هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در همایش سراسری سه روزه علمی و آموزشی مسؤولان حقوقی جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: در جریان اعتراضاتی که در کشور صورت گرفت، شعار‌های گرانی و بیکاری به شعارهای تند و ساختارشکنانه تبدیل شد ودراین راستا استان فارس نسبت به دیگر استان‌ها از وضعیت آرامی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان اعتراضات اخیر استان فارس 200 تا 300 نفر دستگیر و به جز کسانی که دارای سوابق کیفری، مستی، آدم ربایی و سیاسی داشته‌اند مابقی آزاد شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: بیش از 7 درصد معترضان بیکار، تعداد کمی دانشجو و بسیاری نیز به دلیل مسائل بیکاری و معیشتی در اعتراض‌ اخیر حضور داشتند.

وی عدم آگاهی و فقدان آموزشی را درد جامعه دانست، وافزود: معترضان از عواقب آتش زدن و تخریب اموال عمومی و دولتی آگاهی نداشتند، و در این  مورد متولیان دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شامل صداسیما، جرائد و نیز فضا‌های مجازی باید در آگاهی‌رسانی به جامعه پیشگام باشند.

پژوهش بیان داشت: عدم الترام به قانون، نارضایتی از سیستم‌های اداری و فساد اداری مهم‌ترین آفتی است که به جان نظام افتاده، و برای برون رفت از این معضل نیاز به اصلاح ساختار اداری است.

به گزارش فارس در پایان این همایش از سیستم جامع اطلاعاتی حقوقی و املاک جمعیت هلال‌احمر استان فارس رونمایی شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان