کد خبر: ۱۱۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری المپیاد ورزش‌های همگانی در داراب

المپیاد ورزش‌های همگانی در 10 رشته با محوریت روستاهای شهرستان داراب برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه تمدن رئیس اداره ورزش و جوانان داراب در این رابطه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش‌های همگانی فارس در ایام دهه فجر المپیاد ورزشی در 10 رشته در داراب و بخش‌ها و روستاهای تابع برگزار می‌شود.

وی از بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی روستایی در داراب خبر داد و افزود: در دهه فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان، پنج زمین چمن مصنوعی در روستاهای داراب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پنج زمین دیگر نیز تا پایان سال مالی آماده بهره‌برداری خواهد بود که درمجموع 10 چمن مصنوعی در داراب و روستاهای آن افتتاح می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب  بیان کرد: پیست اسکیت و دوچرخه‌سواری و زمین چمن بااعتبار 2 میلیارد تومان، سالن 450 متری رزمی بااعتبار بالغ‌بر 500 میلیون تومان، تکمیل رختکن سالن بوکس و تجهیز خوابگاه ورزشگاه تختی از پروژه‌های ورزشی است که با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

تمدن با تأکید بر محرومیت‌زدایی و استفاده اقشار فرودست از امکانات و تجهیزات ورزشی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما ایجاد زیرساخت ورزشی در روستاهای کم برخوردار و محروم است تا اقشار فرودست جهت حفظ سلامتی و تأمین نشاط بتوانند از تجهیزات ورزشی و استفاده بهینه داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه صبح و نشاط و پیاده‌روی خانوادگی مردم شهرستان داراب گفت: ما پیش‌بینی حضور چنین تعدادی را نداشتیم و حداکثر گردهمایی 50 هزار نفر را در نظر گرفته بودیم اما 100 هزار نفر در این برنامه ثبت‌نام کردند و 120هزار نفر نیز در روز جمعه در پیاده روی شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب بابیان اینکه قدردان حضور مردم در برنامه پیاده‌روی هستیم، افزود: برای استمرار برنامه‌های مرتبط با ورزش همگانی با  حضور گسترده مردم، برنامه‌هایی داریم البته نه در این حجم گسترده اما برنامه پیاده‌روی مستمر را دنبال می‌کنیم.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار ، داراب
نظرات بینندگان