کد خبر: ۱۱۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶

مراسم تودیع و معارفه فرماندار زرین دشت برگزار شد

ابراهیم خرم با حکم وزیر کشور به مدت ۴ سال به عنوان فرماندار جدید شهرستان زرین دشت معرفی شد.

به گزارش شیرازه،  معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در آیین تودیع و معارفه فرماندار زرین دشت، گفت:شرایط نامناسب اقلیمی، خشکسالی، کمبود آب و بیکاری را از مهمترین مشکلات این شهرستان دانست.

پژوهش جهرمی افزود: فرماندار جدید زرین دشت باید با تلاش و کوشش مضاعف و همگرایی اداری و مردمی، زمینه سرمایه گزاری و ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت را در این شهرستان فراهم کند.

وی افزود: فراهم کردن زمینه ، وحدت و انسجام همه اقشار سیاسی مردم در کنار اختلاف سلایق سیاسی از مهمترین وظایف فرماندار است.

حجت الاسلام رستاد امام جمعه زرین دشت هم در این مراسم با قدر دانی از زحمات فرماندارسابق زرین دشت و بیان مشکلات اساسی مردم، در زمینه کمبود شدید آب آشامیدنی گفت: توجه جدی مسئولان استان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی را برای رفع مشکلات عمومی، بیکاری و انتقال آب آشامیدنی سالم از سد رودبال  به زرین دشت را خواستار شد.

انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه راه، آب، بهداشت و درمان گفت: دغدعه اصلی من رفع مشکل اشتغال است.

رئیس دادگستری زرین دشت ، بیکاری را مهمترین علت اعتیاد، طلاق و ازدیاد ورود پرونده‌ها به محاکم قضایی اعلام کرد و گفت: باید حجت الاسلام عسکری ، نماینده و مسئولان استان به این معضل اجتماعی، توجه جدی داشته باشند.
در این جلسه از زحمات ۲۶ ماهه حمید یزدان پناه فرماندار زرین دشت قدر دانی شد.

ابراهیم خرم فوق لیسانس حقوق بین الملل و دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی است و بخشداری جاسک استان هرمزگان، بخشدار مرکزی فسا و خرامه، و چهار ماه سرپرستی فرمانداری فسا را در کارنامه تجربیات اجرایی خود دارد.

منبع: زرنوشت

برچسب ها: زرین دشت ، فرماندار ، فارس
نظرات بینندگان