کد خبر: ۱۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶

امتناع یک خانواده شهید نورآبادی برای استقبال از جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور قرار است روز شنبه به استان فارس سفر کند و مراسم استقبالی با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه، قرار بود مراسم استقبال توسط فرزند شهید مدافع حرم ستار محمودی برگزار شود اما این خانواده شهید از این کار امتناع کرده اند


 محمد محمودی بردار شهید در این خصوص نوشت: دیروز از بنیاد شهید استان زنگ زدند و خواستند که فرزند شهید ستار محمودی برای استقبال از یک شخصیت دولتی، در فرودگاه شیراز آماده باشد.

وقتی پرسیده شد که این مقام دولتی چه کسی است و چه سمتی در دولت دارد، پاسخ این بود که احتمالاً جهانگیری معاون اول رئیس جمهور باشد.

طبیعی بود که پاسخ بیت شهیدان محمودی منفی باشد؛ چرا که بردن فرزند شهید برای استقبال از یک مقام دولتی آن هم در دولتی که از شفافیت و صداقت تهی و مملو از شعارهای تو خالی و صد شاهی نیرز است، خیانت به ملت شهید پرور است. خواه آن مقام جهانگیری برادر دو شهید بوده باشد و خواه هر مقام دولتی و در هر پست و جایگاه دیگری.

واقعیت تلخی است که این دولت در عمر پنج ساله ی خود همه ی کارت های خود و این ملت را سوزانده است بدون از آن که امتیاز چندانی عاید این ملت کرده باشد.

 آن از برجامشان که هنوز هم پای جنازه اش سینه می زنند‌... و آن هم از وضعیت اشتعال و حمایت از تولیدشان.

حال این ها چه تخم دو زرده ای گذاشته اند که باید فرزند معصوم یک شهید برود از مثلاً جهانگیری که برادرش آن چنان وضعیتی دارد، استقبال کند؟

منبع: نورآنلاین 

نظرات بینندگان