کد خبر: ۱۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
امام‌جمعه شیراز عنوان کرد

ایستادگی رمز رسیدن به هدف‌های عالی/ فضاسازس شهر مناسب دهه فجر نیست

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی مردم به پیروزی رسید امروز هم ادامه همین راه رمز موفقیت است.
به گزارش شیرازه، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به فرارسیدن بهمن ماه افزود: این ایام همه تعلق به انقلاب اسلامی و امام راحل دارد اما یک پرانتز را باز می کنم آن تظاهری که باید در خیابان ها، مساجد و مراکز جمعیتی به مناسبت آغاز دهه فجر و ایام بهمن ماه دیده شود دیده نمی شود.

وی ادامه داد: البته ممکن است کسی بگوید ما منتظر آمدن دوازدهم هستیم و از دوازدهم به بعد مراسم را شروع می کنیم که ورود امام(ره) بوده اما این ایام هم ایامی است که ایام ایستادگی و مقاومت در مقابل دستگاه ظلم و جور و ستم بود.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: این ایام زمانی بود که رژیم ستم شاهی مردم را به خاک و خون کشید، آنانی که یادشان هست که در آن سال چه مسائلی اتفاق افتاد و چه حوادثی برای مردم رخ داد، چگونه با تانک به خانه مردم وارد شدند، خب این ها مسائلی است که یک روزگاری ملت گرفتار آن بودند مقاومت کردند تا امروز انقلاب به اینجا رسید.

وی ادامه داد: امروز هم انقلاب احتیاج به مقاومت و ایستادگی دارد، آن روز مقابل دست نشانده امریکا، شاه بود و امروز ملت ایران مقابل خود امریکا ایستاده و امریکا دارد برابر ایران توطئه پشت سر توطئه و گرفتاری برای ملت ما پشت سر گرفتاری ایجاد می کند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: شما ببینید تحریم ها را تقویت می کند، به کشورها مسافرت می کند آن ها تحریک می کند که برابر ایران بایستند، در کنار کشورهای دیگر مبارزه با ایران را داشته باشند هم در منطقه مثل عربستان و هم خارج از منطقه ، این ها حتی از روسیه هم که سیاستش مشخص و معین شده است دست بردار نیستند.

آیت الله ایمانی یادآور شد: این ها را نشان می دهد به اینکه ما دشمنمان را بشناسیم و بدانیم که هر کاری ما انجام بدهیم ، هر مذاکره ای را دنبال بکنیم ، هر چه کنار بیائیم آنان یک وجب فشارشان زیادتر می شود ، مذاکره در مقابل آن ها بی معناست، ایستادگی و این ضرورت کار است و این چیزی است که لازمه امروز جامعه ماست یعنی آنچه مسلمانان و مومنین را قبل از انقلاب سال 57 به پیروزی رسانید امروز هم باید ما را در مقابل امریکا به پیروزی برساند.

وی تاکید کرد: آن روز پیروزی در گرو مقاومت بود، امروز هم پیروزی در گرو مقاومت است و بس.

آیت الله ایمانی ادامه داد: قرآن مجید بارها و بارها اعلام کرده و اعلام می کند ، همواره به ما گوش زد می کند که استقامت و ایستادگی رمز موفقیت ، رمز پیشرفت و رمز رسیدن به هدف های عالی و بلند است.

منبع: مهر

نظرات بینندگان