کد خبر: ۱۱۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
هفته 21 رقابت ها؛

نارنجی پوشان شیرازی در تبریز به دنبال جبران مافات

از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور تیم برق جدید فارس در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری تبریز می رود.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ساعت 14 روز یک‌شنبه 8 بهمن‌ماه دو تیم برق جدید فارس و تیم شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار به میزبانی تیم شهرداری تبریز برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم یک بر صفر به نفع برق جدید فارس پایان یافت.

تیم برق جدید فارس در 5 هفته گذشته با 4 تساوی متوالی و یک باخت تنها 4 امتیاز کسب کرده است، تیمی که در نیم‌فصل نخست در قد و قامت یک مدعی ظاهر شد و امیدهای فوتبال فارس برای تیم‌داری در لیگ برتر را زنده کرده بود در نیم فصل دوم روند نزولی را طی کرده است تا جایی که در حال حاضر با رده نخست جدول 13 امتیاز و با دره دوم جدول نیز 6 امتیاز فاصله دارد.

دیدار با تیم شهرداری تبریز فرصت مناسبی برای تیم برق جدید فارس است که بعد از 5 هفته ناکامی بتواند 3 امتیاز کامل این دیدار خانگی را کسب کند و جان تازه‌ای بگیرد.  

تیم برق جدید فارس تا اینجای کار با 8 برد، 8 تساوی، 4 باخت و کسب 32 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند. این تیم در 20 بازی گذشته خود 20 گل زده و در مقابل 15 گل دریافت کرده است.

در مقابل تیم شهرداری تبریز قرار دارد که با 5 برد، 5 تساوی، 10 شکست و کسب 20 امتیاز در رده چهاردهم جدول 18 تیمی قرار دارد. تیم شهرداری تبریز در 20 بازی گذشته 15 گل زده و در مقابل 22 گل دریافت کرده است و خط دفاع ضعیفی دارد.

تیم برق جدید فارس در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا می‌تواند به رده پنجم جدول برسد. تیم شهرداری تبریز نیز در صورت برد در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌‌گیری دیگر رقبا به رده سیزدهم جدول می‌رسد. 


برچسب ها: شیرازه ، برق جدید ، فوتبال
نظرات بینندگان