کد خبر: ۱۱۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶

تغییر فرماندار لامرد در جهت اصلاح امور یا اقدامی برای بقاء؟!

پیگیری های شیرازه حاکی از آن است که ماجرای زمزمه تغییر سرپرست فرماندار لامرد که هنوز چهار ماه نیست در این فرمانداری حضور دارد بر خلاف معمول از استانداری آب نمی خورد.
به گزارش شیرازه، تصویر پایین، نامه فرمانداری لامرد خطاب به شورای اداری این شهرستان است که خبر از زمان مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید لامرد را می دهد.

تغییر فرماندار لامرد جهت اصلاح امور یا اقدامی برای بقاء؟!

عبدالله حسینی اول آبان ماه 96 در حالی سکان مدیریتی فرمانداری را به محمد اسداللهی تحویل داد که حدودا یک سال از حضورش در فرمانداری این شهرستان می گذشت. قبل از حسینی نیز عبدالرضا منصوری فرماندار لامرد بود که در شهریور ماه 93 به عنوان فرماندار لامرد معرفی شد.

افشانی استاندار سابق فارس آنچنان به ثبات مدیریتی در شهرستان ها اعتقادی نداشت. او با باور به اینکه در حال ارزیابی و سنجش نیروهایش است مرتبا دست به تغییر فرمانداران می زد. حال افشانی چهار ماه است از استان فارس رفته اما تیم سیاسی او در استانداری کماکان با تبادار استاندار جدید فارس در حال رتق و فتق امور سیاسی استان هستند.

پیگیری های شیرازه حاکی از آن است که ماجرای زمزمه تغییر سرپرست فرماندار لامرد که هنوز چهار ماه نیست در این فرمانداری حضور دارد بر خلاف معمول از استانداری آب نمی خورد و تغییر فرماندار این شهرستان به دلیل فشارهای علوی نماینده لامرد است. وی که شاید به واسطه حضور پدرش در کابینه دولت جزء نماینده هایی محسوب می شود که بتوان او را نماینده‌تر نامید در تلاش است که با فشار به وزارت کشور فرماندار شهرشان را تغییر دهد.

تغییر فرماندار لامرد جهت اصلاح امور یا اقدامی برای بقاء؟!گمانه زنی ها در مورد تغییر فرماندار لامرد در حالی است که سایت لامرود نوشته است حکم اسداللهی به عنوان فرماندار از سوی وزارت کشور زده شده، اما استانداری فارس بدلایل نامعلومی از ابلاغ آن‌خودداری کرده است.

حجت الاسلام سید ابوالحسن علوی امام جمعه لامرد روز گذشته خطاب به استاندار فارس با انتقاد از روند تغییرات زود هنگام در عرصه مدیریتی این کشور گفت: مگر می‌شود فرمانداری که هنوز سه ماه نیست بر صندلی مسؤولیت نشسته است، کسی دیگری جایگزین وی شود؟جناب استاندار چه‌کار می‌کنید؟! دقت کنید، این آمدن و رفتن‌های زودبه‌زود شهرستان را دچار وقفه می‌کند.

گفته می شود فرد مورد حمایت نماینده لامرد برای سرپرستی فرمانداری این شهرستان به دلیل تخلفات در مسئولیت های قبلی پرونده ای پر ابهام دارد.

حال یا باید تبادار استاندار فارس و پژوهش معاون سیاسی استانداری جلو فشارهای سیاسی نماینده لامرد بایستند یا به تغییر فرماندار لامرد رضایت دهند؛ قطعا دود این بی ثباتی در عرصه مدیریتی شهرستان به چشم مردم خواهد رفت. در واقع باید گفت مدیران سیاسی استان باید بین مناقع خودشان و مردم یکی را انتخاب کنند. فتامل!
نظرات بینندگان