کد خبر: ۱۱۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶

پسری از جنس آهن ربا در یکی از روستاهای سپیدان

بدن این پسربچه روستای یحیی آباد بیضا از توابع سپیدان قادر است مشابه یک آهنربا تمام اجسام فلزی مثل قاشق، چنگال را به بدن خود جذب کند.

پسری از جنس آهن ربا در یکی از روستاهای سپیدانبه گزارش شیرازه، گاهی اوقات در طول زندگی خود شاهد وقایعی هستیم که شاید در دنیای واقعی ما قابل‌تصور نباشد و تنها آن‌ها را در ابرقهرمان‌ها و انسان‌هایی با قدرت‌های مافوق بشری در فیلم‌های تخیلی مشاهده می‌کنیم

.بدن نوجوان 10ساله حالت آهن ربایی دارد واجسام فلزی را جذب می کند.علی زارعی 10 ساله از اهالی روستای یحیی آباد بیضا دارای بدنی عجیبی ومتفاوت از سایرین می باشدچرا که بدن او اجسام فلزی از جمله قاشق ،چنگال سنجاق و... را بصورت عجیبی جذب می کند.

گفته می شود اثرات مغناطیسی بیشتر در قسمت های قفسه سینه و شکم این نوجوان سپیدانی محسوس است.
خودش می گوید بطور اتفاقی یک روز قاشقی را به بدنم زدم دیدم که به بدنم می چسبد کنجکاو شدم وتعداد بیشتری را به بدنم زدم دیدم جذب می کند.شهرام زارعی پدرش هم می گوید او با یک قاشق شروع کرد وتا هفت قاشق هم به بدنش چسبانده است سایر اجسام فلزی هم به بدنش می چسبد.

علی زارعی  پسر 10 ساله از اهالی روستای یحیی آباد بیضا سپیدان است که به‌تازگی به استعداد خارق‌العاده‌ای در خود پی برده است و تعجب تمام اطرافیان خود را برانگیخته استبدن این پسربچه دارای خاصیت آهنربایی است.

علی قادر است مشابه یک آهنربا تمام اجسام فلزی مثل آچار، چنگال، پیچ و هر نوع فلز دیگری را به بدن خود جذب کند.

علی زارعی، پسربچه آهنربایی سپیدانی در گفتگو با خبرنگارما در خصوص این استعداد خارق‌العاده خود، می‌گوید: ابتدا با یک قاشق این کار را امتحان کردم و سپس مشاهده کردم که این شی به بدنم می‌چسبد. در ابتدا تصور کردم که عرق کردم، بار دیگر که این کار را امتحان کردم، پی بردم که بدنم خاصیت آهنربایی دارد.

وی در خصوص احساسات خود نسبت به این توانایی گفت: من می‌توانم تمامی فلزات مشابه یک آهنربا بر روی قفسه سینه خود جذب کنم.وقتی این کار را می‌کنم هیچ احساس ناراحت کننده‌ای ندارم؛ من این انرژی را احساس می‌کنم.

علی زارعی می‌گوید که وقتی بزرگ شد می‌خواهد یک قهرمان شودواستعدادش را برای کارهای درست و درراه کمک به مردم به کارگیرد.

ساختار پوستی این دسته از افراد، صیقلی است و چسبندگی بیشتری دارد و نوع بافت چربی پوست، باعث می شود که اشیاء به بدن بچسبد و عوارضی هم ندارد
این پسربچه آهنربایی در خصوص واکنش همکلاسی‌های خود به این پدیده بیان می‌کند: آنان باور نمی‌کردند که من دارای این خاصیت آهنربایی هستم و فکر می‌کردند دلیل این ویژگی ناشی از تعریق بدن من است اما من می‌توان این را ثابت کنم.

 شهرام زارعی، پدر پسربچه آهنربایی ادامه می‌دهد: بدن پسرم از خاصیت آهنربایی برخوردار است و فلزاتی ازجمله قاشق، چنگال، به ناحیه سینه‌اش می‌چسبد و این یک استعداد خدادادی است.

به عقیده پزشکان و کارشناسان معدود افرادی هستند که بدنشان دارای این خاصیت عجیب است البته دلیل آن به وضوح مشخص نیست اما ممکن است با بالا رفتن سن این استعداد افزایش یابد.

نکته‌ی قابل‌توجه این است با وجود اینکه اشیای فلزی به بدن علی می‌چسبد، اما آهنربا را به خود جذب نمی‌کند.

پدر پسر آهنربایی می‌گوید:همیشه موردتوجه و تشویق معلم‌های خود قرار می‌گیرد و در ضمن از حافظه خوبی نیز برخوردار است.

به‌طورکلی علی بسیار پسر کنجکاوی است و با افراد و چیزهای مختلف ارتباط برقرار می‌کند.

پدر پسر آهنربایی با اشاره به اینکه انسان‌های ماوراءالطبیعه ممکن است در واقعیت وجود داشته باشند، اظهار می‌کند: انسان باید توانایی‌های خود را بسنجد و مانند شخصیت‌های ماوراءالطبیعه مثل بتمن و مرد عنکبوتی، آن‌ها را تقویت کند.

شهرام زارعی یادآور می‌شود: برخی افراد در پی کشف توانایی‌های خود هستند و برخی نیستند و این بستگی به‌شدت و ضعف استعدادهای افراد دارد.

وی افزود:من بعد از دیدن این اتفاق،تعجب کرده و با کنجکاوی قاشق ها را در دیگر اعضای بدن او آزمایش کردیم و شاهد آن بودیم که قاشق ها بدون هیچ حرکت و تکانی ثابت ایستاده اند.

علی زارعی الان با چسباندن قاشق وچنگال به بدن خود اطرافیان خود را شگفت زده کرده است.هرچند خانواده این نوجوان همه وسایل فلزی را دور از دسترس وی قرار میدهند اما علی این خاصیت آهنربایی خود را دوست دارد و می ترسد روزی این خاصیت را از دست بدهد

!گفته می شود اثرات مغناطیسی بیشتر در قسمت های قفسه سینه و شکم این نوجوان سپیدانی محسوس است.

اگر چه پزشکان می گویند این جذابیت افزایشی نیست و در همین حد باقی می ماند اما علی  افزود: اشیا دیگری فلزی هم به بدنش می چسبد.

علی زارعی در آخر خاطر نشان کرد: این جذابیت و چسبندگی در طول شبانه روز فرقی ندارد.البته او دوست دارد این جذابیتش را در کتاب رکوردها «گینس » ثبت کند.

اما به گفته یکی از متخصص توانبخشی،ساختار پوستی این دسته از افراد، صیقلی است و چسبندگی بیشتری دارد و نوع بافت چربی پوست، باعث می شود که اشیاء به بدن بچسبد و عوارضی هم ندارد،برخی ها به این افراد، مغناطیسی می گویند که این اصطلاح، ناشی از باوری اشتباه است و در واقع هیچ میدان مغناطیسی در اطراف آنان وجود ندارد

منبع:  مارگون

برچسب ها: سپیدان ، اهن ربا ، فلز
نظرات بینندگان