کد خبر: ۱۱۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

زمین فوتبال الفتح فیروزاباد در محاصره زباله ها؛ خاطراتى که مدفون مى شود

زمین فوتبال الفتح جایگاه بازیکنانیست که سال های متمادی در آنجا تمرین کردند، مسابقه دادند و افتخارات زیادی را برای فوتبال شهر کسب نمودند اما آن چیزی که در ورودی زمین چشم ها را مجذوب خود می کرد زباله هایی بود که در آن قسمت انباشته شده بود و هر بیننده ای را غمگین و افسرده می کرد، شاید هزاران ماشین زباله در آنجا ریخته شده بود.

به گزارش شیرازه، در یک صبح دل انگیز زمستانی که هوای شهرمان بهاری زودرس را نوید می داد بسوی زمین فوتبال الفتح فیروزاباد روانه شدیم تا ببینیم که پیمانکار چمن مصنوعی در چه حال است و شروع کار به چه طریقی پیش می رود.

افسوس که آن روز خبری از لودر و کامپرسی نبود و سکوتی عمیق در آنجا حاکم بود. حتی پیمانکار عزیز و کارگر سرایدار هم به مرخصی رفته بودند. البته از مدتی پیش خاکبرداری و تسطیح زمین شروع شده و اکنون زمینی صاف را مشاهده می کردیم که فقط دو دروازه کم داشت و دو تیم فوتبال که یک بازی دوستانه را انجام دهند.

اما آن چیزی که در ورودی زمین و سمت راست آن چشم ها را مجذوب خود می کرد زباله هایی بود که در آن قسمت انباشته شده بود و هر بیننده ای را غمگین و افسرده می کرد. شاید هزاران ماشین زباله در آنجا ریخته شده بود. می دانید چرا؟ راهی کوتاه تا شهر آسفالت شده و بی دردسر هر راننده ای فرمان ماشینش را بسوی این زمین خاطره انگیز کج کرده و ضایعات را آنجا خالی کرده بود.

البته مدتی پیش سری به آنجا زدم تا خاطراتی را مرور کنم و خوشحال شدم که چمن مصنوعی شهر تا کجا پیشرفت کرده است. در آن روز پیمانکار آن جا بود و یکی از دوستانی که در دفتر جناب کرمپور همکاری داشت حرف های قشنگی زدند و لودرها و کامپرسی ها هم مشغول کار بودند.

آن روز نیز در مورد زباله ها گفتگو کردیم و بعدا در این مورد با مهندس چمران فیروزی تماس گرفتیم و ایشان را که در جریان امر بودند مطلع کردیم. شهردار قول دادند که بزودی با لودرهای شهرداری آنها را از محل دور می کنند.

ایشان نیز از اینکه همشهریان زباله های خود را انجا تخلیه می کنند اظهار ناراحتی کردند و قول دادند که برخورد خواهد شد. اما بعد از حداقل یک ماه اقدامی نشده بلکه زباله ها بیشتر شده بود و اگر باران خوبی ببارد راه عبوری ندارد و آب باران زمین را در بر می گیرد و کار کردن در آن ماه ها به تعویق می افتد.

زمین فوتبال الفتح فیروز اباد جایگاه بازیکنانیست که سال های متمادی در آنجا تمرین کردند، مسابقه دادند و افتخارات زیادی را برای فوتبال شهر کسب نمودند، بخصوص تیم فوتبال الفتح با مربیگری شهید بزرگوار و جوانی لایق بنام ایرج کرمپور ، آن روز دل افسردہ وغمگین برگشتیم تا با خاطراتی که ممکن است زیر زباله ها مدفون شود دل خوش شدیم، امید که شهردار و اداره ورزش و جوانان و مسئولین شهرستان توجه خاصی مبذول نمایند و شهروندان نیز همکاری لازم را انجام دهند.

نماینده شهرمان در مجلس شورای اسلامی بسیار تلاش کردند تا چمن مصنوعی درشهرمان از فعل به عمل در آید. ایشان ایده های بزرگتری برای مجموعه الفتح دارند.

سالن های ورزشی، سرویس بهداشتی، پیست موتورسواری، پیست سوارکاری و خیلی آرزوهای دیگر که امیدواریم تحقق یابد، به امید روزهای بهتر برای ورزشی شهرمان.

منبع: فیروزنا

برچسب ها: فوتبال ، فیرو اباد ، فارس
نظرات بینندگان