کد خبر: ۱۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
شیرازی ها امشب هم میزبان جهانگیری هستند؛

هواپیمای حامل معاون اول رئیس جمهور به شیراز بازگشت

هواپیمای حامل معاون اول رئیس جمهوری که شامگاه شنبه در پایان سفر یکروزه به استان فارس، راهی تهران شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه مهرآباد به شیراز بازگشت
به گزارش شیرازه، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس و به همراه شماری از اعضای هیات دولت که وی را در این سفر همراهی می کردند، از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز راهی تهران شده بود.
شامگاه شنبه و از ساعاتی قبل برخی پروازهای داخلی و خارجی به مقصد تهران به علت بارش برف در پایتخت و شرایط نامساعد جوی مسیر خود را تغییر داده اند.
فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران عصر شنبه اعلام کرده بود که به ‌دنبال ورود سامانه بارشی حاکم بر قسمت هایی از کشور، امکان تاخیر برخی از پروازهای خروجی و ورودی از این فرودگاه به فرودگاه هایی که از شرایط نامناسب جوی برخوردار می باشند، وجود دارد.

براساس این گزارش، اسحاق جهانگیری صبح دیروز به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر ورزش و جوانان، وزیر ارتباطات و فناوری، مشاور بانوان رئیس جمهور و... وارد شیراز شدند و در مراسم اختتامیه اولین مجمع ملی جوانان شرکت کردند.

افتتاح ۲ طرح صنعتی و شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس از دیگر برنامه معاون اول و وزرای دولت بود که پس از پایان جلسه شورای اداری راهی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شدند.


نظرات بینندگان