کد خبر: ۱۱۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

اسداللهی فرماندار لامرد استعفا داد

پس از کش و قوس های فراوان و مخالفت های جدی طیف اصلاح طلب حامی سید محسن علوی، اسداللهی فرماندار لامرد با انتشار بیانیه ای رسمی استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش شیرازه،   در حالیکه اخبار منتشر شده از صدور حکم فرمانداری محمد اسدالهی پس از سه ماه سرپرستی فرمانداری لامرد به گوش می رسید، وی دقایقی قبل با انتشار بیانیه ای از استعفای خود و کناره گیری از سمت فرمانداری لامرد خبر داد.


پس از کش و قوس های فراوان و مخالفت های جدی طیف اصلاح طلب حامی سید محسن علوی، اسداللهی فرماندار لامرد با انتشار بیانیه ای رسمی استعفای خود را اعلام کرد.

هرچند وی چند هفته پیش با انتشار بیانیه ای از تصمیم خود برای ادامه کار در لامرد خبر داده بود، امشب و به یکباره با انتشار بیانیه ی دوم از رفتن ‌خود خبر داد.

متن بیانیه ی استعفای محمد اسدالهی از سمت فرمانداری لامرد که در اختیار لامرود قرار گرفته به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
"من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق"

دستهای مهربان وقتی که با هم می شوند....زخم ها تغییرحالت داده، مرهم می شوند
هرچه مهر دوستان افزون شود در مشکلات....صدبرابر دردهای آدمی کم می شوند
با عرض ادب واحترام و خالصانه ترین درودها و صمیمانه ترین سپاس ها نثار مردم عزیز و شریف و قدرشناس شهرستان لامرد به پاس همدردی و همراهی در ضایعه ی دردناک درگذشت فرزند دلبندم احمدرضا و عیادت از دیگر فرزند مجروحم .
خداوندمنان را شاکرم که امانت الهی او را به نحو شایسته تربیت ؛ با سرشت محبت دوستان تشییع ، با دستان پر مهر شما خوبان تدفین و با همدلی دلهای مهربانتان به گلستان خاک تحویل نمودیم.
زبان از توصیف همدردی و قلم از تشریح عنایت و عیادت شما رادمردان و بزرگ بانوان ، عاجز و قاصر است.
دریای محبت شما را با این دعا و التجا پاسخ میگویم که صحیفه ی قلب رئوفتان هرگز به داغ دردانه ای آزرده نگردد.

 ضمن تقدیر از عنایات و الطاف استاندار فهیم فارس و دیگر مدیران ارشداستانداری که به اینجانب اعتماد کرده و مسولیت فرمانداری لامرد و خادمی مردم شریف و نجیب این شهرستان را به این حقیر واگذار نمودند. 

هرچند با عشق به خدمت به مردم عزیز جنوب فارس خصوصا لامرد سرافراز که سالها آرزوی خادمی ایشان را داشتم به لامرد بزرگ آمدم، اما اکنون با توجه به #شرایط و #مشکلات سخت پیش آمده صلاح کار را در این دیدم که با کسب رخصت از محضر مردم ولایت مدار شهرستان لامرد و موافقت استاندار بزرگوار فارس؛ عجالتا از حضور و ادامه ی خدمت در خطه ی شهیدپرور لامرد استعفا داده و از مردم بزرگوار لامرد حلالیت میطلبم.

انشاالله با نظر مسولین محترم استانداری ادامه خدمت نمایم. توفیق همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران همیشه سربلند،از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

منبع: لامرود
برچسب ها: فرماندار ، لامرد ، فارس
نظرات بینندگان