کد خبر: ۱۱۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
عضو شورای شهر شیراز خبر داد:

مخالفت شورای شهر و شهرداری شیراز با احداث هتل 45 طبقه در شیراز

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز از مخالفت اعضای شورا و شهرداری با احداث هتل ۴۵ طبقه در بلوار چمران خبر داد.
به گزارش شیرازه، نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در کانال تلگرامی خود از مخالفت اعضای شورای شهر و شهرداری شیراز با احداث هتل ۴۵ طبقه در بلوار چمران خبر داد.

مهدی حاجتی با اظهار اینکه رئیس شورای شهر و شهردار شیراز در جلسه‌ کمیسیون ماده پنج مربوط به این پروژه حضور داشته‌ و با تغییر کاربری باغ محل احداث این هتل در بلوار چمران مخالفت کرده‌اند، گفت: شورای شهر با قطع حتی یک درخت و تغییر کاربری آنچه که اسمش باغ است، مخالف است و حتی اگر درختان را هم خشک کنند، امکان ندارد ما با تغییر کاربری موافقت کنیم.

وی با اعلام اینکه هر درختی برای ما مثل یک انسان است که حفظش برایمان حیاتی است، افزود: کمیسیون ماده پنج با ۱۵ درصد ساخت موافقت کرده که البته همان را هم پیشنهاد داده‌اند که طرح به مکان دیگری منتقل شود.

حاجتی بیان کرد: اگر باب شد که ساختمانی در آن منطقه ساخته شود در ۱۰ سال آینده باید فاتحه باغات چمران را خواند؛ لذا شورای شهر از همه امکانات حقوقی برای جلوگیری از ساخت و سازها در این باغ استفاده خواهد کرد.
نظرات بینندگان