کد خبر: ۱۱۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

سرمربی فجرسپاسی: تا لحظه آخر برای موفقیت می جنگیم

کلانتری سرمربی فجرسپاسی پس از برد برابر صدرنشین رقابت ها گفت: پيش بيني اين بازي سخت را ميكرديم و همانطور كه انتظار داشتيم بازي براي هر دو تيم بسيار سنگين و سخت بود. اين قول را به تمامي هم استاني ها و هواداران واقعي فجر ميدهيم كه باشگاه و بازيكنان و كادر فني تا لحظه اخر براي موفقيت تلاش خواهند كرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه علي اصغر كلانتري سرمربي فجر شهيد سپاسي بعد از برد مقابل تيم نفت مسجد سليمان در كنفرانس خبري به خبرنگاران گفت: خداروشكر كه در يك بازي سخت به پيروزي دست يافتيم و به همه ي هوادران و دست اندركاران و مسئولين استاني كه در يك روز سخت تيم را حمايت كردند اين برد را تقديم و تبريك ميگويم.

وي در خصوص بازي افزود: پيش بيني اين بازي سخت را ميكرديم و همانطور كه انتظار داشتيم بازي براي هر دو تيم بسيار سنگين و سخت بود ولي با توجه به چيدمان تيم نفت مسجد سليمان و برنامه ريزي كه از قبل داشتيم توانستيم به پيروزي دست يابيم. وي ادامه داد چندين موقعيت داشتيم و تيم حريف نيز چندين موقعيت داشت كه خداروشكر تيم ما توانست از اين بازي درگيرانه و تاكتيكي سربلند خارج شود.

وي در خصوص پنالتي دقيقه اخر افزود:حق تيم ما نبود كه در دقيقه ٩٥برد را با مساوي عوض كند هر چند بنده از داوري رضايت داشتم ولي احتمال ميدهم قبل از سوت پنالتي روي دروازه بان ما خطا صورت گرفت. وي در خصوص دو گلي كه از سوي هر دو تيم زده شد و افسايد اعلام گرديد بيان داشت: به نظر من هر دو گل افسايد بود و كار كمك داور صحيح بود.

وي در انتها گفت: اصلا اين توقع را كه تيم ما مي تواند ليگ برتري باشد ايجاد نميكنم و كمافي سابق بدون حاشيه و در نهايت ارامش به کارمان ادامه خواهيم داد و انشالله هر انچه خير مي باشد بوجود ايد. ولي اين قول را به تمامي هم استاني ها و هواداران واقعي فجر ميدهيم كه باشگاه و بازيكنان و كادر فني تا لحظه اخر براي موفقيت تلاش خواهند كرد.

نظرات بینندگان