کد خبر: ۱۱۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

رسمی؛ قطر میزبان دیدار استقلال و الهلال

باشگاه استقلال تهران، کشور قطر را برای میزبانی از الهلال معرفی کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پیرو جلسه صبح یکشنبه مدیران عامل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در دفتر معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان و با حضور ریاست فدراسیون فوتبال با توجه به تصمیمات اتخاذ شده کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص محل برگزاری مسابقات تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال پس از بررسی های به عمل آمده کشور قطر را برای میزبانی مسابقه با حریف عربستانی تعیین و رسما از فدراسیون فوتبال درخواست نمود مراتب را به AFC اعلام و هزینه های تحمیلی در کشور ثالث به باشگاه استقلال را از طریق مراجع ذی صلاح، فیفا و ای اف سی مطالبه و پیگیری نماید.

 روز شنبه فدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که نمایندگان عربستان و امارات باید برای برگزاری بازی به کشور قطر سفر کنند و موضوع برگزاری بازی در کشور بی طرف منتفی شد.

با توجه به این تصمیم نیز مسئولان فدراسیون فوتبال با درخواست باشگاه استقلال برای حضور در کشور قطر موافقت کردند تا به این ترتیب کشوری برای عربستانی ها انتخاب شود که روابط خوبی با آن ندارند. همچنین با توجه به مشکلات میان عربستان و قطر اتباع عربستانی نمی توانند به دوحه سفر کنند تا این تیم برابر استقلال تنها باشد.


نکته جالب توجه درباره درخواست باشگاه استقلال برای دریافت ضرر های خود از بازی در کشور قطر و هزینه های آن است. آبی ها امیدوارند تا شاید این بار بتوانند ضررهایی که از این موضوع متحمل می شوند را از فدراسیون فوتبال آسیا و یا نهادهای دیگر دریافت کنند و پیروزی در این موضوع می تواند گام بلندی برای پایان داستان بازی در زمین بی طرف باشد.


به نظر می رسد به زودی تراکتورسازی نیز با اتخاذ چنین تصمیمی قطر را به عنوان زمین بی طرف خود معرفی کند.


نظرات بینندگان